خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای میان رده Moto G7 موتورولا

صدور مجوز FCC برای میان رده Moto G7 موتورولا

موتورولا در تلاش است نسل تازه خانواده میان رده‌های Moto G خود را توسعه دهد. Moto G7 گوشی تازه و معرفی نشده‌ایست که اخیرا از آژانس رگولاتوری FCC مجوز دریافت کرده و قرار است در دو نسخه تک سیم و دو سیم کارت به بازار راه یابد.
۱۳۹۷/۸/۱۸

آژانس رگولاتوری FCC آمریکا چند روز پیش برای یک گوشی هوشمند که احتمالا Moto G7 است، مجوز صادر کرد. این گوشی با شناسه XT1965-2 موفق به دریافت مجوز شده است و صدور این مجوز نشان می‌دهد که ممکن است در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی آن باشیم. براساس مستنداتی که موتورولا برای دریافت مجوز به کمیسیون ارتباطات آمریکا تحویل داده است، Moto G7 در دو نسخه با پشتیبانی از 1 سیم کارت و 2 سیم کارت معرفی می‌شود. علاوه بر این نتایج آزمون FCC نشان می‌دهد که دستگاه مذکور با شبکه ارتباطی LTE و باندهای مختلف آن سازگار است. Moto G7 همچنین از شبکه ارتباطی Wi-Fi 802.11ac، رایو FM و پروتکل NFC پشتیبانی می‌کند.

image

موتورولا در خلال سال‌های اخیر سری میان رده‌های محبوب Moto G را به بازار معرفی کرد و در ابتدای سال جاری میلادی هم شاهد معرفی و عرضه گوشی‌های Moto G6 و Moto G6 Play در کنار پایین رده‌های Moto E5 Play و Moto E5 Plus بودیم. پیش بینی می‌شود که نسل آینده میان رده‌های Moto G هم مانند گذشته در چند مدل مختلف معرفی شوند.

چندی پیش برخی شایعه‌ها درباره این گوشی منتشر شدند و به مشخصات فنی و همچنین طراحی ظاهری آن تاحدودی اشاره کردند. تصاویر افشا شده و منتسب به Moto G7 نشان می‌دهند که گوشی مذکور احتمالا از جنس فلز و شیشه طراحی می‌شود و به بریدگی حاشیه کوچک ملقب به ناچ قطره‎ای در قسمت بالای صفحه نمایش مجهز خواهد شد. این ناچ درواقع میزبان دوربین سلفی گوشی Moto G7 می‌شود که همچنین انتظار می‌رود ماژول آن دارای یک لنز 8 مگا پیکسلی باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود ناچ قطره‌ای به اندازی توسعه می‌یابد که سازنده بتواند حسگرهای مجاورتی را هم در آن تعبیه کند. بلندگوی مکالمه در Moto G7 کمی بالاتر از صفحه نمایش قرار می‌گیرد تا فضای غیرضروری در پنل اشغال نکند. در لبه پایینی دستگاه مذکور هم شاهد تعبیه پورت ارتباطی USB Type-C، جک هدفون 3.5 میلی متری و بریدگی‌های بلندگو خواهیم بود.

گزارش شده است که میان رده تازه موتورولا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 63 قدرت می‌گیرد. این چیپست 64 بیتی دارای 8 هسته پردازشی ARM Cortex A53 با قدرت حداکثر 2.2 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 508 GPU توسعه یافته است. علاوه بر این موارد گوشی Moto G7 موتورولا 6 گیگابایت رم دارد و ظرفیت باتری آن احتمالا معادل 3200 میلی آمپر ساعت است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز شود و این لنزهای اصلی و ثانویه به ترتیب 12 و 5 مگا پیکسلی باشند. دوربین در Moto G7 طبق روال قبلی درون ماژول گرد طراحی می‌شود و فلش LED دوگانه هم این لنزها را درون ماژول همراهی می‌کند. براساس گزارش‌های قبلی، میان رده مذکور به حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی زیر ماژول دوربین اصلی مجهز می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، سری میان رده‌های Moto G معمولا شامل چند مدل می‌شوند و به همین خاطر انتظار میی‌رود که موتورولا سال آینده Moto G7 Play، Moto G7 Plus و Moto G7 Power را هم در کنار Moto G7 اصلی روانه بازار کند. Moto G7 Play احتمالا ارزان‌ترین میان رده در این 4 گانه خواهد بود ممکن است Moto G7 Plus به بزرگ‌ترین پنل نمایش خانواده مذکور مجهز شود. از طرف دیگر گزارش شده است که ظرفیت باتری در Moto G7 Power از سایرین بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

صدور مجوز FCC برای Moto G7 به خوبی نشان می‌دهد که لنوو قصد دارد سال آینده همچنان به تولید میان‌رده‌های محبوب سری Moto G موتورولا بپردازد و آن‌ها را روانه بازار جهانی کند. از طرفی با توجه به افزایش تعداد مدل‌ها در خانواده Moto G7 ممکن است سازنده تصمیم بگیرد هرکدام را به در بازار به خصوصی عرضه کند و هیچ کشوری نتواند میزبان همه اعضای سری مذکور شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)