خانهاخبار
چرا OnePlus 6T از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند؟

چرا OnePlus 6T از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند؟

OnePlus 6T یکی از جدیدترین گوشی‌ها گوشی‌های شرکت چینی وان پلاس محسوب می‌شود. این گوشی‌های با وجود تمام قابلیت‌های منحصر به ‌فردش، یک سری نقطه ضعف نیز دارد.
۱۳۹۷/۸/۱۷

در هفته پیش شرکت وان پلاس از پرچمدار جدید خود با نام OnePlus 6T رونمایی کرد، این گوشی بلافاصله بعد از نمایش قدرت خود، به جمع برترین گوشی‌های اندرویدی وارد شد. به دلیل توازن قیمت و قدرتی که در این گوشی ایجاد شده، هر شخصی می‌تواند آن را در لیست خرید خود قرار دهد. احتمال می‌رود این گوشی حتی فروش بالایی را نیز تجربه کند زیرا یکی از اپراتورهای آمریکایی قرار است آن را وارد بازار این کشور کند. البته این گوشی نقاط ضعفی نیز دارد که برجسته‌ترین آن‌ها مربوط به عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس می‌شود. در حال حاضر شارژ وایرلس تقریبا میان تمامی گوشی‌های پرچمدار و بالارده فراگیر شده اما وان‌پلاس با قرار ندادن آن، برخی از طرفداران این سری از گوشی‌ها را ناامید کرده است و در عوض، پاسخی توجیه‌کننده برای ارائه ندارد.

پایت لو مدیرعامل شرکت وان‌پلاس اخیرا در طی مصاحبه‌ای با Ubergizmo اظهار داشت که شرکت به دلیل اینکه این فناوری در هنگام شارژ سرعت پایینی دارد، این قابلیت در گوشی OnePlus 6T قرار نگرفته است.

در ادامه می‌توانید سخنان پایت لو در این رابطه را مشاهده کنید:

تکنولوژی شارژ وایرلس موضوع چندان پیچیده‌ای نیست. ما می‌توانستیم آن در گوشی پرچمدار خود قرار دهیم اما علاقه‌ای به آن نداشتیم زیرا فناوری بسیار کند است.

image

بسیاری از طرفداران و متخصصان مخالفت خود را نسبت به سخنان پایت لو نشان داده‌اند. در حالی که سرعت شارژ وایرلس به اندازه شارژ سیمی نیست، اما به دلیل سهولت و آسودگی‌ای که ایجاد می‌کند، موجب شده بسیاری از افراد خواهان به کارگیری این تکنولوژی در گوشی‌ هوشمندشان باشند. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ، اپل و گوگل، چنین قابلیتی را در گوشی‌های خود قرار داده‌اند.

در سوی دیگر، باید اذعان داشت که سرعت شارژ وایرلس در حال حاضر اصلا قابل مقایسه با شارژ سریع گوشی‌های شرکت وان پلاس نیست. با این حال، به‌ کارگیری این تکنولوژی در گوشی OnePlus 6T می‌توانست آن را به گزینه‌ای جذاب‌تر مبدل سازد. به احتمال فراوان، وان‌پلاس پرچمدار سال آینده خود، یعنی OnePlus 7T را به این قابلیت مجهز خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)