خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی زنده منتسب به ZenFone 6 ایسوس

تماشا کنید: ویدیوی زنده منتسب به ZenFone 6 ایسوس

تصاویر و ویدیوی زنده منتسب به گوشی ZenFone 6 ایسوس در فضای وب منتشر شده است. برجسته‌ترین نکته درباره این گوشی طراحی بریدگی حاشیه کوچک در قسمت بالای پنل نمایش آن است که در گوشه سمت راست دیده می‌شود.
۱۳۹۷/۸/۱۷

اپل سال گذشته آیفون 10 خود را با بریدگی حاشیه معرفی کرد و پس از آن شاهد بودیم که سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی هم از این رویکرد در اشکال مختلف در گوشی‌های تازه خود استفاده کردند. این بریدگی حاشیه حتی در ابعاد کوچکش هم هنوز نتوانسته است به مقبولیت عمومی دست پیدا کند.

بزرگترین بریدگی حاشیه متعلق به آیفون‌های سال گذشته و امسال است و البته کوچک‌ترینشان هم به اسنشال فوق تعلق دارد که اساسا یک بریدگی بسیار کوچک گرد است. امسال هم شاهد بودیم که پیکسل 3 ایکس ال با بریدگی بزرگ حاشیه معرفی شد و پرچمدار میت 20 هوآوی هم از ناچ کوچک ملقب به بریدگی قطره‌ای در قسمت بالای پنل نمایش بهره می‌برد. همان‌طور که گفتیم، امروزه ناچ در ابعاد و اشکال مختلف در توسعه گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود اما رایج‌ترین شکل استفاده از آن تعبیه‌اش در میانه عرض صفحه نمایش است. حالا به نظر می‌رسد که کمپانی ایسوس می‌خواهد در این رویکرد تغییر تازه‌ای ایجاد کند چراکه تصاویر و ویدیوی زنده منتسب به گوشی ZenFone 6 این سازنده افشا شده است و با توجه به آن شاهد طراحی ناچ قطره‌ای در گوشه بالای صفحه نمایش هستیم.

image

پیش از این هم گزارش‌هایی درباره گوشی هوشمند ZenFone 6 منتشر شده بود اما در هیچکدام به احتمال تعبیه ناچ در گوشه اشاره‌ای نشده بود. در ادامه این مطلب می‌توانید ویدیوی زنده منتسب به این گوشی معرفی نشده را تماشا کنید. سایر اطلاعات موجود در این ویدیو با اغلب گزارش‌های قبلی هماهنگ به نظر می‌رسد اما ناچ قطره‌ای تعبیه شده در گوشه بالای پنل نمایش همچنان به نوعی عجیب و غریب است.

ناچ قطره‌ای گوشه بالا سمت راست پنل نمایش احتمالا اولین نکته‌ایست که در تصاویر و ویدیوی پیش رو نظر شما را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این بریدگی نامتعارف همچنین حاشیه نواری نه چندان باریکی هم در قسمت پایین پنل نمایش دیده می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا تصمیم تازه ایسوس در جابجایی ناچ به گوشه پنل مناسب است یا خیر اما برخی ممکن است معتقد باشند که این تغییر باعث می‌شود حواس کاربران کمتر از گذشته به ناچ میانه عرض پنل پرت شود و اساسا تصمیم بهتری هم خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی از گوشی ZenFone 6 در دست نیست و نمی‌دانیم ایسوس قصد دارد آن را چه زمانی روانه بازار کند. با توجه به انتشار این تصاویر و ویدیوی زنده پیش بینی می‌شود که در خلال ماه‌های آینده شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره این گوشی با طراحی جالبش باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)