خانهاخبار
احتمال معرفی گوشی منعطف سامسونگ تحت عنوان Infinity Flex

احتمال معرفی گوشی منعطف سامسونگ تحت عنوان Infinity Flex

سامسونگ 4 نام تجاری تازه با پیشوند Infinity را در آمریکا به ثبت رسانده است. یکی از این اسامی Infinity Flex است و به نظر می‌رسد که به اولین گوشی هوشمند منعطف سازنده مربوط شود.
۱۳۹۷/۸/۱۶

همچنان نام تجاری نهایی برای اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ مرموز باقی مانده است. کمپانی سازنده این محصول چندی پیش در کره جنوبی نام تجاری Infinity V را در دسته بندی صفحه نمایش‌ها به ثبت رساند. انتخاب این نام مخصوصا با توجه به نام برند اینفینیتی که سامسونگ در حال حاضر برای صفحه نمایش‌های تقریبا بدون حاشیه خود به کار می‌برد، تقریبا مناسب به نظر می‌رسد.

image

علاوه بر Infinity V به نظر می‌رسد که سامسونگ اسامی مشابه دیگری هم برای این سری محصولات در نظر گرفته است. سازنده مذکور در روزهای اخیر نام‌های تجاری متعدد اما مشابه و تازه‌ای را هم این بار در آمریکا به ثبت رسانده است که در این میان باید به Infinity Flex، Infinity U و Infinity O اشاره کنیم. همان‌طور که گفتیم، نام تجاری Infinity V پیضش از این در کره جنوبی رسما به ثبت رسیده بود و حالا در کنار سه نام دیگر در آمریکا ثبت شده است.

Infinity Flex و سایر نام‌های احتمالی برای گوشی هوشمند منعطف سامسونگ

کمپانی سامسونگ پنل نمایش 18.5:9 خود را تحت عنوان Infinity به بازار موبایل معرفی کرده است و به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد که پنل نمایش موجود در گوشی هوشمند منعطفش هم نام مشابهی داشته باشد. در میان چهار نام تجاری مذکور، Infinity Flex بیش از سایرین مناسب گوشی منعطف سامسونگ است. این گوشی قرار است با صفحه نمایش منعطف تاشو توسعه یابد و بدین ترتیب پسوند Flex هم کاملا مناسبش خواهد بود.

در توضیح سند ثبت این 4 نام تجاری به ترتیب گفته شده است که مناسب دسته‌بندی‌های گوشی‌های همراه، گوشی هوشمند، صفحه نمایش گوشی هوشمند و باز هم صفحه نمایش گوشی هوشمند هستند. اگر Flex را مجزا در نظر بگیریم، هنوز مشخص نیست سایر نام‌های تجاری به ثبت رسیده برای کدام محصولات در نظر گرفته شده‌اند. شاید سامسونگ در حال حاضر این اسامی را تنها به این خاطر به ثبت رسانده است تا امتیاز استفاده‌ از آن‌ها را انحصاری کند. درواقع اینگونه به نظر می‌رسد که احتمالا در آینده شاهد مدل‌های دیگری از این نوع گوشی منعطف خواهیم بود و اسامی‌شان هم با نام‌های تجاری ثبت شده هماهنگ می‌شود. در حال حاضر این‌ها فقط شایعه و پیش بینی هستند و نمی‌توان درباره‌شان اظهار نظر قطعی کرد.

پیش از این گزارش شده بود که گوشی منعطف سامسونگ با پنل نمایش تاشو از سری Galaxy F معرفی می‌شود. سامسونگ هم در حال حاضر فرم ویر این گوشی را در آمریکا آزمایش می‌کند و این موضوع به نوعی شایعه حضور Galaxy F منعطف را قوت بخشیده بود. اواخر هفته جاری شاهد برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سان فرانسیسکو خواهیم بود و انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی در خلال کنفرانس مذکور به تشریح برخی ویژگی‌های رابط کاربری در گوشی منعطف خود بپردازد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)