خانهاخبار
اخبار جدید از ظرفیت حافظه و رنگ‌بندی گوشی منعطف سامسونگ

اخبار جدید از ظرفیت حافظه و رنگ‌بندی گوشی منعطف سامسونگ

سامسونگ سالهاست طراحی اولین گوشی هوشمند منعطف خود را در دست توسعه دارد. تازه‌ترین خبرها درباره Galaxy F نشان می‌دهد که این گوشی پنل نمایش 7.3 اینچی دارد و در رنگ نقره‌ای هم روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۷/۸/۱۵

تنها دو روز دیگر تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ باقی مانده است و همان‌طور که می‌دانید، این غول تکنولوژی ظاهرا قصد دارد در خلال برگزاری کنفرانس تازه خود به تشریح برخی جزئیات درباره گوشی منعطف خود بپردازد. حالا اطلاعات تازه‌ای هم منتسب به گوشی Galaxy F در فضای وب منتشر شده است که البته هنوز رسمی نیست.

ابتدا باید به اطلاعات درباره ظاهر این گوشی اشاره کنیم. براساس این خبر تازه کاربران قادر خواهند بود در صورت تمایل گوشی Galaxy F را در نسخه نقره‌ای تهیه کنند. پیش بینی می‌شود همه فریم میانی و همچنین بخش‌هایی از پنل پشتی در این نسخه به رنگ نقره‌ای طراحی شود. در طرف دیگر و در پنل جلو شاهد تعبیه صفحه نمایش بزرگ منعطف 7.3 اینچی خواهیم بود که گفته می‌شود بخش عظیمی از پنل جلو را به خودش اختصاص می‌دهد و این امر همچنین نشان دهنده توسعه Galaxy F با حاشیه‌های بسیار باریک است.

image

براساس تازه‌ترین گزارش‌های مرتبط گوشی منعطف سامسونگ به پردازنده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 8150 مجهز می‌شود که البته هنوز رسما معرفی نشده است. هنوز میزان رم درونی Galaxy F مشخص نیست اما گفته می‌شود که حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است و همچنین از امکان ارتقا به کمک کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی می‌کند. در کنار همه این موارد انتظار می‌رود که اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ به باتری 3000 تا 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود و از دو سیم کارت هم پشتیبانی کند.

سامسونگ در هفته جاری برخی اطلاعات و جزئیات را درباره Galaxy F خود بازگو می‌کند اما انتظار می‌رود این گوشی از سال 2019 در دسترس کاربران قرار گیرد. سایر کمپانی‌ها مانند ال جی و هوآوی هم در تلاش هستند تا گوشی هوشمندی با صفحه نمایش منعطف توسعه دهند و همچنین گفته می‌شود که ال جی احتمالا از محصول هوشمند منعطف خود در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2019 که در ماه ژانویه برگزار می‌شود، پرده برمی‌دارد. بدین ترتیب سامسونگ سال سختی را در پیش خواهد داشت و مجبور خواهد بود با ال جی هم در این زمینه به رقابت بپردازد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۱۵
-حاشیه‌هاش زیاده
-رنگ هم فقط محدود به نقره‌ای‌ست.
☝️فعلاً دو تا از معایب این گوشی مشخص شد.
گلکسیs هم همین‌طور بود، وقتی آمد پُر نقص بود(مثل نوزادی که تولد میشه, زردی داره، قولنج داره، ریفلاکس داره)، گلکسی هم بعد از s2 و s3 و بترتیب رو به بهبودی رفت تا s8 که به بلوغ‌عاطفی رسید.
گلکسیF هم نسخه‌های بعدیش ارزش هزینه کردن دارن. نه این. بنابراین فعلاً گول نخورید