خانهاخبار
با بهترین کشورها برای مهاجرت کاری آشنا شوید

با بهترین کشورها برای مهاجرت کاری آشنا شوید

بیکاری در تمام جهان وجود دارد و افراد زیادی هستند که هرساله برای کار مجبور به مهاجرت به سایر کشورهای جهان می‌شوند. اما چه کسی می‌داند کدام کشور برای مهاجران کاری بهتر است و بازار کار در کدام کشورها میزبان بهتری برای مهاجران است؟ در ادامه با بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت کاری آشنا می‌شوید.
۱۳۹۷/۸/۱۳

اگر به دنبال مهاجرت به کشوری دیگر برای کار هستید برخی از کشورها انتخاب‌های بهتری برای شما هستند. موسسه HSBC نظرسنجی سالانه‌اش را از 22318 مهاجران کاری در 163 کشور جهان انجام داده که باتوجه به فاکتورهایی همچون درآمد و رفاه بیشتر پاسخ دهندگان به این نظرسنجی سنگاپور را به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت کاری انتخاب کرده‌اند.47 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که در سنگاپور هم درآمد بالاتری دارند وهم وضعیت زندگی و رفاه آنها بسیار مطلوب است. با این حال این موسسه اعلام کرده که اگر به دنبال درآمد بیشتر هستید مهاجرت کاری به سوئیس درآمد بیشتری عایدتان می‌کند. چرا که درآمد سالانه افرادی که به این کشور مهاجرت می‌کنند 61 هزار دلار افزایش یافته و به طور متوسط هر نیروی کار 203 هزار دلار در سال هر درآمد دارد.

image

با این حال درآمد و دستمزد تمام آن چیزی نیست که یک کشور را به بهشت مهاجران کاری تبدیل می‌کند تعادل میان کار و زندگی و درآمد و رفاه اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. موسسه HSBC باتوجه به همین عوامل بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت کاری در سال 2018 را بدین ترتیب اعلام کرده است:

  1. سنگاپور
  2. نیوزلند
  3. آلمان
  4. کانادا
  5. بحرین
  6. استرالیا
  7. سوئد
  8. سوئیس
  9. تایوان
  10. امارات متحده عربی

نکته جالب توجه این فهرست حضور دو کشور از خاورمیانه و 4 کشور آسیایی است که نشان می‌دهد بازار کار در آسیا بهتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است. هرچند برای انتخاب کشور برای مهاجرت کاری باید به نکات دیگری نیز توجه کرد و تحقیق کرد که باتوجه به مهارت شما کدام کشور بازار کاری بهتری دارد اما این فهرست می‌تواند شروع خوبی برای نشان دادن وضعیت مهاجرت کاری در جهان باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

erfan

۱۳۹۷/۸/۱۷
الان این مطلب چه ربطی داشت به جی اس ام؟

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۱۴
نه آقامجتبی عروس نیست، نگین است. چون زیباییِ نگین دائمی است، ولی شکوهِ عروس با آن تورِ بلند و تاج و مروارید است که البته "کِرایه" هم هست و فردای آن روز باید ببرن تحویل بدن و مابقیِ بیعانه را آقاداماد نقداً پرداخت کنه??

الیوت هندرسون

۱۳۹۷/۸/۱۳
ب نظرم کاملا اشتباهه این لیست . ایران از لحاظ رفاهی اقتصاد حرف اولو میزنه همه اینو میدونن

مجتبی

۱۳۹۷/۸/۱۳
بنظرم من عروس آسیاست

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۱۳
سنگاپور نگین شرق آسیاست.
یه تنهء شیر هم اونجا گذاشتن ازش آب فواره می‌کنه? هرکی از پله هواپیما پیاده میشه اول میره پیش اون شیره عکس میگیره و دیگه بعد میره دنبال کارش