خانهاخبار
CES 2019: احتمال معرفی گوشی هوشمند منعطف ال جی

CES 2019: احتمال معرفی گوشی هوشمند منعطف ال جی

کمپانی ال جی هم مانند بسیاری از سازندگان گوشی‌های همراه به دنبال توسعه نوعی گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است. تازه‌ترین گزارش ادعا می‌کند که این گوشی احتمالا در نمایشگاه بین المللی CES 2019 در ژانویه آینده معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۸/۱۲

پس از سال‌ها انتظار حالا دیگر نوبت به گوشی‌های منعطف با صفحه نمایش تاشو رسیده است تا صنعت موبایل را تسخیر کنند. قطعا Galaxy F سامسونگ در این میان مدلی است که بیش از سایر گوشی‌ها منتظر معرفی و ورودش به بازار هستیم اما همچنان کمپانی‌های معروف دیگری به جز این غول تکنولوژی وجود دارند که قرار است از گوشی‌های منعطف و اختصاصی خودشان پرده بردارند.

برای مثال، هوآوی و شیائومی هم گوشی‌های منعطف در دست توسعه دارند و گفته می‌شود که این مدل‌ها را در نیمه دوم سال 2019 رسما معرفی می‌کنند. علاوه بر این برندها، لنوو هم در حال توسعه یک تبلت با صفحه نمایش منعطف است که ظاهرا پنل نمایش جالب آن توسط کمپانی ال جی تأمین می‌شود. از طرف دیگر انتظار می‌رود کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی در نیمه اول پیشتاز شوند و در همین بازه زمانی هم اقدام به رونمایی از محصولات منعطف خود کنند. هنوز تاریخ مشخصی از معرفی گوشی‌های منعطف سامسونگ و ال جی در دسترس نیست اما براساس ادعای تازه ایوان بلس، افشاگر معروف، اولین گوشی هوشمند ال جی با صفحه نمایش منعطف احتمالا در ژانویه سال آینده و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی CES 2019 که در لاس وگاس برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

image

در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره طراحی ظاهری و فهرست مشخصات فنی و داخلی گوشی منعطف ال جی در دسترس نیست اما گفته می‌شود که سازنده احتمالا آن را در تعداد محدودی روانه بازار خواهد کرد. همچنین شایان ذکر است که این گوشی خلاقانه احتمالا از همان بدو معرفی و ورود وادار به رقابت نزدیک با یک مدل مشابه دیگر خواهد شد. گزارش‌های مشابهی در این باره منتشر شده است که اکثر آن‌ها معتقد هستند اولین گوشی منعطف برند سامسونگ هم در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌شود.

علاوه بر اطلاعات فنی و ظاهری، قیمت گوشی منعطف ال جی هم هنوز نامشخص نیست. از طرفی در خبری به احتمال قیمت گذاری Galaxy F معادل 2000 دلار اشاره شده بود و اگر این شایعه صحت داشته باشد، انتظار می‌رود گوشی منعطف ال جی هم قیمت تقریبا مشابهی داشته باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۸/۱۲
مشکل جدید در صفحه نمایش های میت 10 پرو با پنل های بی کیفیت ال جی لطفا خبرشو بذارین:
https://www.gsmarena.com/huawei_responds_to_the_mate_20_pros_screen_light_bleeding_issue-news-34037.php

حمید رضوانی

۱۳۹۷/۸/۱۲
بدرد نمیخوره ال جی مالی نیست