خانهاخبار
تصویری از گلکسی اس 10 بدون حاشیه با دوربین سلفی زیر پنل نمایش

تصویری از گلکسی اس 10 بدون حاشیه با دوربین سلفی زیر پنل نمایش

شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد پرچمداران گلکسی اس 10 خود را بدون حاشیه توسعه دهد و لنز دوربین سلفی آن‌ها را زیر پنل نمایش تعبیه کند. تصاویر مفهومی و رندری منتسب به این طراحی منتشر شده‌اند تا این گوشی جالب را به نمایش بگذارند.
۱۳۹۷/۸/۱۲

سال 2018 دیگر رو به اتمام است و پرچمداران سری گلکسی اس 10 سامسونگ مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند سطح بالایی به شمار می‌روند که قرار است در ابتدای سال 2019 شاهد معرفی رسمی‌شان باشیم. نمایشگاه بین المللی MWC 2019 در ژانویه 2019 برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که پرچمداران مذکور به عنوان تازه‌ترین مدل‌ها از سری پرآوازه گلکسی اس سامسونگ درست پیش از آغاز این نمایشگاه رونمایی شوند. همچنان که به تاریخ رونمایی نزدیک‌تر می‌شویم، انتشار خبرها درباره گلکسی اس 10 قوت بیشتری پیدا می‌کند و منطقی به نظر می‌رسد که هر روز شاهد انتشار شایعه و گزارش تازه‌ای درباره آن باشیم.

image

برخی از تازه‌ترین شایعه‌ها در این باره معتقد هستند که گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس با طراحی ظاهری و نسبت نمایش بالا توسعه می‌یابند و همچنین دوربین سلفی آن‌ها به شکل منحصر به فرد و جالب توجهی در پنل پشتی تعبیه می‌شود. در حال حاضر طراحی بریدگی حاشیه یا همان ناچ متداول‌ترین راهکار برای توسعه گوشی‌های هوشمند با حاشیه‌های باریک شناخته می‌شود اما گفته شده است که سامسونگ قصد دارد لنز دوربین سلفی را به نحوی زیر پنل نمایش تعبیه کند و بدین ترتیب ایده طراحی کاملا بدون حاشیه را یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک‌تر سازد. این پنل‌ها با بریدگی بسیار کوچک به اندازه گشودگی لنز سلفی توسعه می‌یابند و کوچک بودن‌شان اصلا مانع کیفیت تصویربرداری نمی‌شود.

البته موضوع احتمال تعبیه دوربین سلفی در حاشیه کوچکی به اندازه لنز آن هنوز در حد شایعه ظاهر شده است و سند و مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد. از طرفی هنرمندان و طراحان دست به کار شده و تصاویر رندری منتسب به گلکسی اس 10 را با توجه به این احتمال طراحی کرده‌اند. در این تصاویر به خوبی می‌توان گلکسی اس 10 سامسونگ را با طراحی ظاهری که انتظار می‌رود سازنده در توسعه آن به کار گیرد، تماشا کرد.

image

بن جسکین، طراح مفهومی، به خوبی توانسته است تصویر رندری جالب توجهی را از این گوشی با حاشیه‌های بسیار باریک به همراه دوربین سلفی زیر پنل نمایش طراحی کند. این طراحی در حال حاضر کمی غیرواقعی و آینده نگرانه به نظر می‌رسد و حتی ممکن است در سری گلکسی اس 10 هم محقق نشود. به همین خاطر بهتر است فعلا به چشم شایعه به آن بنگریم تا اگر گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس با ظاهری متفاوت توسعه یافتند و معرفی شدند، شگفت زده یا ناامید نشویم.

انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری در این باره باشیم و اطلاعات بیشتری هم از این سری فاش شود. به طور کلی پیش بینی می‌شود که گلکسی اس 10 در سه مدل متفاوت معرفی شود و یکی از آن‌ها پنل تخت و قیمت کمتری داشته باشد. گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سطح بالاترین مدل‌های این خانواده هستند که به دوربین اصلی سه گانه مجهز می‌شوند و حداقل 6 گیگابایت رم دارند. پرچمداران آینده سامسونگ همچنین مانند گذشته در دو نسخه مناسب بازارهای جهانی و چین توسعه می‌یابند و از نظر پردازنده داخلی متفاوت هستند. نسخه چینی احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 8150 قدرت می‌گیرد در حالی که انتظار می‌رود نسخه جهانی به پردازنده اگزینوس 9820 مجهز شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

قاسم

۱۳۹۷/۸/۱۵
شاهکار Lg همین نابود کردن بقیه با صفحه خرابه :)))))

محمد بیژن

۱۳۹۷/۸/۱۳
mohamad عزیز
ٱرزو بر جوانان عیب نیست

cobweb

۱۳۹۷/۸/۱۲
این صفحه ی زیبا و خبرهایی که از دوربین سوم اولترا واید به گوش میرسه و باطری با ظرفیت بالا و حافظه داخلی ۵۱۲ ! این گوشی رو به یک گوشی رویایی تبدیل میکنه
فقط اومیدوارم جک هدفون رو هم حذف نکنه که واقعا بی نقص بشه

Pourya

۱۳۹۷/۸/۱۲
زیباست

mohamad

۱۳۹۷/۸/۱۲
شما ۱۰۰۰۰۰تا بزار نمیتونی بخری یتی هیچ کس ننیتونه گوشی بخره