خانهاخبار
آیا گوگل برای استفاده از اپ‌های اندروید حق اشتراک می‌گیرد؟

آیا گوگل برای استفاده از اپ‌های اندروید حق اشتراک می‌گیرد؟

Play Pass نام سرویسی است که ممکن است جای خرید یکباره اپ‌های اندرویدی را بگیرد. در این سرویس، می‌توانید با پرداخت دوره‌ای از تعدادی اپ استفاده کنید.
۱۳۹۷/۸/۱۲

بسیاری از مردم تمایلی برای خریدن اپ‌های موبایل ندارند، اما گوگل ممکن است راه‌حل ساده‌ای برای حل این معضل داشته باشد: قراردادن همه اپ‌ها در یک سرویس اشتراک. XDA و Kieron Quinn هردو کدهای مرجع و نظرسنجی Google Opinion Rewards را که به سرویس اشتراک اپ Play Pass اشاره دارد، کشف کرده‌اند. براساس این نظرسنجی، ممکن است در چنین سرویسی، با نرخ ماهیانه غیرمشخص، هزاران دلار به نفع توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازی‌ها شود. هیچ نشانه‌ای از راه‌اندازی قطعی Play Pass و زمان آن وجود ندارد، پس هنوز روی استفاده از آن حساب نکنید.

image

Play Pass اولین سرویس حق اشتراک اپ اندروید نیست، اما می‌تواند تاثیرگذارترین آن باشد. مطالعات نشان می‌دهد گوگل پلی نمی‌تواند به ازای هر دانلود به اندازه اپ استور اپل درآمد ایجاد کند. این شکاف می‌تواند با متقاعدکردن برخی از کاربران اندروید به پرداخت هزینه نسبتا مقرون به صرفه‌ای بطور دوره‌ای به جای خرید یکباره برنامه‌ها پر شود. اگرچه، سوالات زیادی در این باره وجود دارد. گوگل چگونه اپ‌های موردنظر را انتخاب می‌کند؟ آیا این انتخاب به نفع شما است؟ و آیا گوگل، خطر استفاده از حق اشتراک را می‌پذیرد؟ ممکن است برخی از این سوالات قبل از راه‌اندازی Play Pass برای اولین بار، پاسخ داده شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)