خانهاخبار
افزایش هزینه تعمیرات در آیپد پروهای 2018 اپل

افزایش هزینه تعمیرات در آیپد پروهای 2018 اپل

آیپد پروهای 10.5 و 12.9 اینچی تازه اپل چند روز پیش رسما معرفی شدند. خبرهای تازه حاکی از این امر هستند که هزینه تعمیرات و تعویض باتری و پنل نمایش در هر دو آن‌ها نسبت به نسل قبلی حدودا 50 دلار کاهش یافته است.
۱۳۹۷/۸/۱۱

میزان هزینه‌ای که برای تعمیرات گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمندمان می‌پردازیم هرگز کم نبوده است و احتمالا در آینده هم کم نخواهد بود. از طرفی شکی نیست که هزینه تعمیرات محصولات اپل از سایر محصولات دیگر برندها بیشتر است.

وقتی پای آیفون در میان باشد، اپل 329 دلار برای تعویض پنل نمایش گوشی آیفون 10 اس مکس از شما طلب می‌کند، در حالی که سایر آسیب‌های خارج از گارانتی احتمالا 600 دلار برای تعمیرات هزینه در بر خواهند داشت. این هزینه گزاف برای تعمیر اولین و دومین نسل آیپد پروهای 12.9 اینچی هم صدق می‌کند. از طرفی دو روز پیش شاهد رونمایی از نسل سوم این تبلت‌های سطح بالا بودیم و اپل بار دیگر هزینه تعمیرات و فروش محصولات خود را نسبت به گذشته تغییر داد.

image

کاربران و دارندگان آیپد پروهای 11 یا 12.9 اینچی امسال باید هزینه 499 و 649 دلاری برای تعیمرات دستگاه‌های خود پرداخت کنند که حدودا 50 دلار از هزینه تعمیرات نسل قبلی بیشتر است. البته هزینه تعمیرات باتری همچنان 99 دلار خواهد بود و برای تعویض باتری موجود در نسل دوم اپل پنسل که به همراه این آیپد پروها عرضه می‌شود، باید 29 دلار درست مانند هزینه تعویض در نسل قبلی هزینه پرداخت کنید.

image

افزایش هزینه تعمیر در این دو آیپد پرو تازه اپل احتمالا به این واقعیت وابسته است که دو مدل 11 و 12.9 اینچی از پنل نمایش بزرگتری برخوردار هستند و این افزایش ابعاد باعث افزایش 50 دلاری در تعمیرات و تعویض آن‌ها شده است. البته اپل این بار هم حق اشتراک AppleCare + را به قیمت 129 دلار به کاربران خود پیشنهاد می‌کند. این اشتراک دو ساله است و هزینه تعمیرات را تا 49 دلار کاهش می‌دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)