خانهاخبار
پرچمدار OnePlus 6T در صدر بهترین و پرسرعت‌ترین گوشی‌های اندرویدی

پرچمدار OnePlus 6T در صدر بهترین و پرسرعت‌ترین گوشی‌های اندرویدی

پرچمدار OnePlus 6T چند روز پیش رسما معرفی شد. این گوشی توسط بنچمارک AnTuTu مورد آزمون قرار گرفته است و نتایج آن نشان می‌دهد که در حال حاضر پس از ASUS ROG بیشترین امتیاز را در میان گوشی‌های موجود اندرویدی به دست آورده است.
۱۳۹۷/۸/۱۰

حتی بدون نیاز به مشاهده نتایج بنچمارک هم به خوبی می‌توان نتیجه گرفت پرچمدار OnePlus 6T که چند روز پیش رسما معرفی شد، عملکرد سطح بالایی از خود به نمایش می‌گذارد. این گوشی قدرتمند از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 که در حال حاضر سطح بالاترین پردازنده موبایلی کوالکام به شمار می‌رود بهره می‌برد و صفحه نمایش فول اچ دی پلاس 1080 هم دارد.

image

امروزه وضوح تصویر بالا در پنل‌های نمایش 6 اینچی و بیشتر نباید بالا باشد چراکه مصرف انرژی آن‌ها زیاد است و البته پردازنده داخلی و گرافیکی را هم به پردازش بیشتری وادار می‌کنند. بدین ترتیب که پنل‌ها از نظر افزایش کارکرد عملکرد و مصرف انرژی از کواد اچ دی به فول اچ دی و پس از آن اچ دی دسته بندی می‌شوند. همان‌طور که گفتیم، این پنل‌های باکیفیت با وضوح تصویر بالا پردازش گرافیکی بالاتری هم لازم دارند و در نتیجه انرژی بیشتری را از باتری دستگاه مصرف می‌کنند. گفته می‌شود که امتیاز بنچمارک وضوح تصویرهای گفته شده نسبت به پنل‌های 1080 حدودا 20% تا 30% کمتر است.

به همین خاطر اصلا جای تعجب نیست که پرچمدار OnePlus 6T توانسته است در آزمون بنچمارک AnTuTu امتیاز قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

image

پایگاه بنچمارک AnTuTu هم روز گذشته تصویر اسکرین شات مربوط به آزمون عملکرد AnTuTu را منتشر کرد تا نشان دهد که پرچمدار مذکور در حال حاضر در رتبه دوم در میان سایر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار قرار گرفته است. اگر کنجکاو شده‌اید بدانید توانمندترین گوشی چه مدلی است که توانسته بیشترین امتیاز را در آزمون بنچمارک AnTuTu کسب کند، باید خاطرنشان سازیم که ASUS ROG و یک گوشی مخصوص گیمینگ است.

پیش از این انتظار داشتیم پرچمدار تازه هوآوی به نام Mate 20 Pro با آن پردازنده 7 نانومتری و قدرتمندش در صدر قرار گیرد اما آزمون‌های مختلف به خوبی ثابت کردند که پنل نمایش باکیفیت و کواد اچ دی این مدل عملکرد دستگاه را کاهش می‌دهد. پیش از این نتایج منتسب به بنچمارک پردازنده Kirin 980 فاش شده و ادعا کرده بودند که توانسته است امتیاز 300000 را کسب کند. از طرفی تعبیه پنل نمایش کواد اچ دی در پرچمدار تازه هوآوی نشان می‌دهد که پردازنده 7 نانومتری این سازنده قادر نخواهد بود که به امتیاز رویایی خود دست پیدا کند.

در حال حاضر OnePlus 6T از پرسرعت‌ترین‌های اندرویدی شمرده می‌شود و پوسته اختصاصی Oxygen OS که وان پلاس به صورت پیش فرض روی آن نصب کرده است هم به روان بودن و پرسرعت بودنش بیش از پیش کمک خواهد کرد.

OnePlus 6T چند روز پیش با صفحه نمایشAMOLED  6.41 اینجی 1080 در 2340 و ناچ کوچک قطره‌ای معرفی شد. این پرچمدار تازه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و البته از امکان تعبیه کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی نمی‌کند. ظرفیت باتری آن معادل 3700 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است و دوربین اصلی دوگانه آن لنزهای 16 و 20 مگا پیکسلی زاویه باز دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Tina

۱۳۹۷/۸/۱۸
سلام، لطفا بررسی تخصصی گوشی OnePlus 6T رو هم بزارید. ممنون.

mohsen

۱۳۹۷/۸/۱۷
این عددا همش چرته بابا مهم عملکرد و مقایسه عملی گوشی در سرعته

salim

۱۳۹۷/۸/۱۷
خانم خیامی مقالتون بلکل اشتباهه چون سریعترین گوشی اندرویدی حال حاظر سری میت هواوی هست لیست انتوتو رو بررسی کنید لطفا اول تا سوم به ترتیب میت بیست بعد میت بیست پرو و بعد میت بیست ایکس هست
اینم لینک انتوتو بین وان پلاس شیش تی و میت بیست پرو
https://www.aparat.com/v/d7hyM

Ho3in

۱۳۹۷/۸/۱۷
آخه هواوی با پردازنده کایرین چطوری میتونه از اسنپ دراگون با سیستم عامل بهینه اکسیژن بهتر باشه ؟؟ قبل از حرف زدن آدم بهتره یکم فکر کنه‌!

سجاد

۱۳۹۷/۸/۱۴
نویسنده محترم از فناوری عقب موندی / امتیاز بنچمارک هواوی رو با دقت بررسی کن