خانهاخبار
هوآوی باز هم در فروش رکورد زد!

هوآوی باز هم در فروش رکورد زد!

هوآوی، شرکت چینی که ده سال پیش کمتر کسی نام آن را شنیده بود این روزها در بازارهای مختلف حضور دارد و در خانه خود چین ستاره بازار است و رکورد های فروش را جابه‌جا می‌کند. هوآوی به‌تازگی سری جدید فبلت پرچمدار خود را عرضه کرده که به نظر می‌رسد با استقبال بی‌نظیری در چین روبه‌رو شده است.
۱۳۹۷/۸/۸

هوآوی اخیرا سری جدید خانواده Mate را که شامل پرچمداران Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 RSو Mate 20 X می‌شود را معرفی کرده است. 

image

سری میت ۲۰ روز ۲۶ اکتبر در چین معرفی و همان روز برای فروش در دسترس خریداران قرار گرفت. حالا پس از گذشت ۱۰ روز هوآوی اعلام کرده که میت ۲۰ در ۸ ثانیه تعدادی معادل با ارزش ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. در لحظه اوج شتاب خریداران برای خرید  سریMate 20 ترافیک وبسایت هوآوی به عدد هفت میلیون کاربر را رسیده که رکورد بسیار بالایی برای این شرکت است. هوآوی اظهار کرد برای مدیریت این ترافیک بالا، از پردازش ابری کمک گرفته تا منابع سرور را در این زمان کمی افزایش دهد.

هوآوی علاوه بر فروش آنلاین اختصاصی خود، گوشی‌های سریMate 20 را در فروشگاه‌های آنلاین دیگر نیز برای خرید موجود کرده است. طبق داده‌هایی که توسط گروهSuning Tesco - بزرگترین فروشنده اینترنتی غیر دولتی در چین - ارائه شده عمده خریداران سریMate 20 یعنی حدود 78.8 درصد مرد بوده‌اند و تنها 21.2 خریداران این گوشی‌ را خانم‌ها تشکیل داده‌اند. همچنین  46.7 درصد خریداران بین 26 تا 35 سال سن داشته‌اند درحالیکه 23.14 درصد از آنها بین 36 تا 45 سال سن داشته‌اند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

بنیامین

۱۳۹۷/۸/۸
میت 20 پرو بیاد توی بازار و یه کم قیمتش بهتر شده،میخرمش

امیر

۱۳۹۷/۸/۸
رکورد فروش ماشین تو ایرانم دسته پرایده . آیا پراید بهترین ماشین دنیاس ؟!!!

ali

۱۳۹۷/۸/۸
خودت نظر میدی خودت رو نظر خودت پاسخ میدی خخخخخخخخخخ چقدر ذوق زده شدی بچه جان

علی

۱۳۹۷/۸/۸
در این درگه که گه گه که که و که که شود ناگه/مشو غره به امروزت که از فردا نه ای آگه
بله از فردا نه ای آگه

Amin

۱۳۹۷/۸/۸
دیگه هواوی زیاد از حد، سریع داره رشد میکنه...!