خانهاخبار
واتس‌اپ بزودی از استیکرها پشتیبانی خواهد کرد

واتس‌اپ بزودی از استیکرها پشتیبانی خواهد کرد

پیام‌رسان واتس‌اپ رفته رفته در حال به‌کارگیری ویژگی‌های تازه‌ای است و با هر به‌روزرسان قابلیت‌های جدیدی به این پیام‌رسان افزوده می‌شود.
۱۳۹۷/۸/۷

بنا بر اطلاعات جدیدی که وبلاگ رسمی واتس‌اپ منتشر کرده، این پیام‌رسان قرار است به صورت علنی پشتیبانی از استیکر‌ها را اعلام کند تا این شکلک‌های محبوب به صفحه چت این پیام‌رسان افزوده شوند.

اکنون مدت طولانی‌ای است که پلتفرم‌های رقیب واتس‌‌اپ همچون آی‌مسج اپل و پیام‌رسان تلگرام از استیکرها بهره می‌برند و کاربران این نرم‌افزارها به راحتی هنگام چت می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند. بنابراین این اخبار جدید ما را چندان شگفت‌زده نمی‌کند زیرا واتس‌اپ در تلاش است تا جایگاه خود را به عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان جهانی به تثبیت برساند.

برای شروع، واتس‌اپ قصد دارد تا بسته‌های استیکر را در دست طراحان خود قرار دهد و از این طریق استیکرهای اختصاصی را برای کاربران خود فراهم سازد. البته برخی از استیکرهای دیگر پیام‌رسان‌ها در واتس‌اپ نیز حضور خواهند داشت.

با این حال، کاربران می‌توانند از استیکرهای ساخته شده توسط ناشرهای شخص ثالث نیز استفاده کنند زیرا واتس‌اپ قصد دارد تا مجموعه‌ای از APIها و اینترفیس‌ها را به صورت عمومی انتشار دهد. بنابراین تمام کسانی که با کدنویسی یا توسعه نرم‌افزارها آشنایی دارند، می‌توانند بسته‌های استیکر خود را در فروشگاه اپ استور منتشر کنند.

کاربران واتس‌اپ می‌توانند از طریق دکمه‌ی جدیدی که به این پیام‌رسان افزوده شده، استیکرهای مورد نظر خود را ارسال نمایند. برای افزودن استیکرهای جدید تنها کافی است تا ایکون پلاس‌مانند را انتخاب کنید. انتظار می‌رود این قابلیت‌ در هفته‌های آتی برای نسخه‌های اندروید و آی‌او‌اس این پیام‌رسان عرضه شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسام

۱۳۹۷/۸/۷
خبر با تاخیر منتشر شده ، هفته پیش اعلام شد و الان استیکر ها قابل استفاده هست