خانهاخبار
گلکسی اس 10 با نسبت نمایش 93.4% در دست توسعه است

گلکسی اس 10 با نسبت نمایش 93.4% در دست توسعه است

تازه‌ترین گزارش منتسب به پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ به احتمال طراحی پنل نمایش بدون حاشیه با نسبت جالب توجه 93.4% اشاره می‌کند. براساس این خبر تازه گلکسی اس 10 فصل تازه‌ای را در ترند طراحی بدون حاشیه گوشی‌های سامسونگ رقم خواهد زد.
۱۳۹۷/۸/۶

تنها چند ساعت پس از انتشار گزارش تفصیلی بلومبرگ درباره برخی مشخصات فنی و طراحی گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 10 و گلکسی ایکس (یا اف)، حالا یک منبع دیگر پیش قدم شده و جزئیات تازه‌تری را منتسب به پرچمداران نسل آینده سامسونگ منتشر کرده است.

این اطلاعات تازه بار دیگر به تصمیم سامسونگ مبنی بر احتمال رونمایی از سه مدل مختلف گلکسی اس 10 (دو مدل سطح بالا با پنل نمایش خمیده و یک مدل ارزان‌تر با صفحه نمایش تخت) اشاره می‌کند.

image

علاوه بر این گفته می‌شود که دوربین سلفی این گوشی‌ها قرار است زیر صفحه نمایش تعبیه شود اما نمای آن قابل دیدن باشد. همین موضوع می‌تواند منجر به کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش شود و سامسونگ به خوبی بتواند از شر حاشیه‌های غیرضروری خلاص شود. در نتیجه این تصمیم خلاقانه در طراحی ظاهری پرچمدار مذکور ممکن است شاهد نسبت پنل به بدنه معادل 93.4% باشیم که بسیار قابل توجه است. این نسبت در گلکسی اس 9 که نسل قبلی اس 10 به شمار می‌رود و امسال معرفی شد، معادل 83.6% بود و از بیشترین نسبت نمایش‌ها می‌توانیم به OPPO Find X با رقم جالب توجه 93.8% اشاره کنیم.

از نظر پردازنده داخلی هم نسخه‌های چینی و جهانی گلکسی اس 10 باتوجه به بازار هدف‌شان به چیپست‌های کوالکام اسنپ‌دراگون 8150 و اگزینوس 9820 مجهز می‌شوند. این پردازنده‌ها سطح بالاتر و بهینه‌تر از سایر پردازنده‌های موجود در بازار هستند و احتمالا هر دو از معماری 7 نانومتری بهره می‌برند. همان‌طور که گفتیم، این پردازنده‌ها در مصرف انرژی بهینه عمل می‌کنند و در کنار باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی که انتظار می‌رود در گلکسی اس 10 تعبیه شود، احتمالا شاهد دوام زیادی از گلکسی اس 10 سامسونگ خواهیم بود. در مقایسه باید به گلکسی اس 9 اشاره کنیم که باتری 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و از پردازنده نسل قبلی کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد.

سامسونگ هنوز جزئیات کامل گلکسی اس 10 را نهایی نکرده است اما انتظار می‌رود که این طراحی تا اواخر ماه نوامبر به مرحله پایانی برسد و در اواخر ماه ژانویه سال آینده هم شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم. گفته می‌شود که این سه گانه تازه در 6 رنگ مختلف معرفی می‌شوند. این رنگ‌ها مشکی، خاکستری نقره‌ای، آبی، قرمز، زرو و سبز هستند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)