خانهاخبار
بازی‌های مشابه Red Dead Redemption برای اندروید و آی‌اواس

بازی‌های مشابه Red Dead Redemption برای اندروید و آی‌اواس

بازی Red Dead Redemption روز گذشته به صورت رسمی وارد بازار‌های جهانی شد و به لطف نقدهای مثبتی که منتقدان به آن داده‌اند، کاربران بیش از پیش می‌خواهند این عنوان را تجربه کنند.
۱۳۹۷/۸/۷

عنوان Red Dead Redemption 2 بالاخره منتشر شد و شما از این پس می‌توانید در سرزمین‌های غرب وحشی قدم بگذارید و لذت‌های خاص آن را تجربه کنید. اما بسیاری از ما روزانه باید کارهای مختلفی را انجام دهیم و نمی‌توانیم کل روز را با کنسول عزیزمان سپری کنیم. اگر نمی‌خواهید از این فضای وسترن جدا شوید؛ بهتر است به شما یادآوری کنیم گوشی هوشمندی که در اختیار دارید، می‌تواند نقش یک کنسول دستی را برای شما ایفا کند. گوشی‌های هوشمند همواره در کنارمان هستند و بازی‌های متعددی برای آن‌ها وجود دارد. اکنون ما قصد داریم بازی‌هایی را به شما معرفی کنیم که هم‌سبک Red Dead Redemption 2 در فضای وسترن دنبال می‌شوند و شما را حداقل تا پیش از رسیدن به خانه و در دست گرفتن دسته کنسول، راضی نگه می‌دارند.

Six-Guns: Gang Showdown

image

این عنوان توسط توسعه‌دهنده محبوب، Gameloft ساخته شده است. این بازی می‌تواند نیازی‌های بسیاری از طرفداران عنوان Red Dead Redemption 2 را رفع نماید. ابتدا بهتر است درباره داستان بازی صحبت کنیم که در رابطه با پسری بد، هفت‌تیرکش، بی‌احساس و بی‌حوصله است. در این بازی نقشه بسیار بزرگی برای کاوش و جستجو وجود دارد و کاربران می‌توانند بر روی اسبی نشسته و به گشت‌ و گذار در دنیای این بازی بپردازند. این عنوان در برخی از بخش‌ها غیرطبیعی جلوه می‌کند که ممکن است برای تمامی افراد جذاب نباشد اما کماکان می‌توان همانند یک کابوی در آن رفتار کرد. علاوه بر این، بخش انلاین نیز در این بازی گنجانده شده است که در آن اسلحه‌های مختلفی وجود دارد.

این بازی را می‌توان به صورت رایگان دریافت کرد اما پرداخت‌های درون برنامه‌ایی در آن حضور دارند. بازی در برخی از مراحل شما را تنگنا قرار می‌دهد تا هزینه‌ای را برای امکانات آن پرداخت کنید اما برای تجربه این بازی نیازی به هزینه‌های اضافی نیست.

image
 
image

Westland Survival

image

این عنوان در سبک نقش آفرینی همزمان ساخته شده و به صورت آنلاین بازی می‌شود. Westland Survival شما را در فضای خون‌آلود وسترن قرار می‌دهد و از شما انتظار دارد در این محیط زنده بمانید. المان‌ها و ویژگی‌های این بازی متشکل از شکار، ساخت پایگاه، معدن‌کاری و ساخت اشیا است. البته از آنجایی که شما با دنیایی وسترن سروکار دارید، نباید هراسی از مبارزه با اسلحه داشته باشید زیرا سارقان سعی در آن دارند تا تمامی اموال‌تان را بگیرند. دشمنان مکزیکی نیز در حوالی شما حضور دارند تا تضعیف‌تان کنند.

image
 
image

The Lawless

image

این عنوان به صورت شوتینگ ایستا طراحی شده است و داستان آن بر پایه انتقام دنبال می‌شود؛ جایی که قهرمان اصلی بازی در تلاش است تا اعضای چهار گروه خلاف‌کار را به قتل برساند، کسانی که باعث ایجاد خشم و نفرت در او شده‌اند. گیم پلی بازی مکانیزم ساده‌ای دارد؛ وقتی که دشمنان به سراغ شما می‌آیند، زمان بازی آهسته می‌شود و شما نشانی اسلحه را بر روی آن‌ها هدف گرفته و شلیک می‌کنید البته باید در عرض یک ثانیه دشمنان خود را از پای در بیارید در غیر این صورت کسی که کشته می‌شود شما خواهید بود. زمانی که سرعت بازی عادی شود باید خود را برای دور دیگری از دشمنان آماده کنید.

بنابراین مورد خاص و ویژه‌ای در گیم‌پلی مشاهده نمی‌شود اما زمانی که کنسول کنار‌تان نباشد، این بازی به خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند و از این روی شما را ناامید نخواهد کرد.

جدیدترین نسخه‌ی این بازی هم‌اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. The Lawless برای ios نیز منتشر شده اما توسعه‌دهنده‌ی آن مدتی است که این بازی را بروزرسانی نکرده و به همین دلیل بازی هماهنگی مناسبی با محصولات اپل ندارد.

image
 
image

Oddworld: Stranger's Wrath

image

پیش از اینکه در رابطه با گیم‌پلی این بازی صحبت کنیم باید بدانید که Oddworld یک بازی وسترن عادی نیست و اصلا در سیاره زمین صورت نمی‌پذیرد و بازه زمانی آن همچون دیگر عناوین این سبک در اواخر قرن نوزدهم قرار ندارد. ژانر این بازی ترکیبی از استیم‌پانک، وسترن و موجودات علمی تخیلی بیگانه است. سبک بازی Oddworld تا حدودی گیم‌پلی The Lawless را تداعی می‌کند اما در برخی از جزئیات مقداری بهتر کار کرده است.

با این حال شما کنترل یک جایزه‌بگیر بدخلق را در دست دارید که وظیفه او دستگیری مجرمین است. بازی نقشه‌ی بسیار بزرگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و مناطق متعددی برای گشت و گذار وجود دارد. البته هنگام شروع بازی ممکن است غافلگیر شوید زیرا سلاح شما به جای گلوله، حشره شلیک می‌کند.

image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)