خانهاخبار
آیفون XR وارد بازار ایران شد!

آیفون XR وارد بازار ایران شد!

iPhone XR در فاصله بسیار کمی نسبت به بازار جهانی وارد بازار ایران نیز شده و برای اطلاع از قیمت آن می‌توانید با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۷/۸/۵

زمان زیادی از ورود رسمی آیفون XR به بازارهای جهانی نمی‌گذرد و کسانی که این گوشی را پیش‌خرید کرده بودند دو سه روز گذشته آن را دریافت کردند. حالا در این فاصله کوتاه جدیدترین آیفون اپل یعنی iPhone XR به بازار ایران نیز راه پیدا کرده است. نسخه ۶۴ گیگ آیفون XR هم‌اکنون با به قیمت ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل ۱۲۸ گیگ آن نیز با به قیمت ۱۵ میلیون ۹۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. 

آیفون ۱۰ آر نسبت به ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس ارزان‌تر است و در اندازه ۶.۱ اینچی با صفحه نمایش IPS LCD عرضه شده است. این گوشی از دوربین تکی بهره می‌برد اما همان پردازنده قدرتمند A12 Bionic در آن بکار رفته است. آیفون ۱۰ آر با وجود دوربین تکی قابلیت‌های عکاسی پرتره آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس را دارد و از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می‌کند. 

آیفون ۱۰ آر در ۶ رنگ زرد، آبی، مشکی، سفید، قرمز و کورال (متمایل به نارنجی) عرضه شده و احتمال می‌رود به مرور زمان همه رنگ‌ها آن در بازار ایران نیز عرضه شود. با توجه به اینکه زمان زیادی از ورود این گوشی به بازار نمی‌گذرد احتمال می‌رود در آینده نزدیک با کاهش قیمت نیز مواجه شود.

نظر شما در مورد قیمت فعلی آیفون ۱۰ آر در ایران چیست ؟ فکر می‌کنید قیمت ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان برای این گوشی مناسب است؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اینو خوب اومدی.
اینک چوبشو خوردیم و نرم افزارهای ایرانی کار نمی کنن

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ما ک خریدیم 12 میلیون. چراغ زدید 16؟!

علی

۱۳۹۷/۱۱/۱۱
چرا باید موبایل کشوری را خرید که ما را تحریم کرده اصلا چرا دولت اجازه ورود موبایل و تبلت اپل را میدهد ایا این تناقض نیست

abolfazl

۱۳۹۷/۱۰/۲۱
اغا ارزونه گرون ترش کنید

همینجوری

۱۳۹۷/۸/۲۳
چیزه ..پنیر و کره و ماست وشیر هست ولی گوسفندش نیست ...گوسفند رفته علف بچینه..