خانهاخبار
احتمال معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ با حافظه پرسرعت UFS 3.0

احتمال معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ با حافظه پرسرعت UFS 3.0

با معرفی استاندارد تازه UFS 3.0 منتظر ورود اولین گوشی هوشمند مجهز به این مموری پرسرعت هستیم. تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ که در سال 2019 معرفی می‌شوند، اولین گوشی‌های مجهز به تکنولوژی مذکور خواهند بود.
۱۳۹۷/۸/۴

استاندارد UFS 3.0 برای حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند در اوایل سال جاری میلادی با وعده دو برابر کردن پهنای باند حافظه موجود در UFS 2.1 که در حال حاضر رایج‌ترین استاندارد حافظه فلش موبایل است، رسما معرفی شد. پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ ممکن است اولین گوشی هوشمند دنیا باشد که به این استاندارد تازه و بسیار پرسرعت حافظه داخلی مجهز می‌شود. این پرچمدار قرار است در ابتدای سال 2019 رسما رونمایی شود.

جی او، مدیر بخش برنامه ریزی محصول مموری موبایل کمپانی سامسونگ، امسال در رویداد Qualcomm 4G/5G Summit در هنگ کنگ اعلام کرد که این سازنده کره‌ای نسل آینده گوشی‌های هوشمند مجهز به مموری UFS 3.0 خود را در نیمه اول سال 2019 میلادی معرفی خواهد کرد. او به طور مستقیم به نام گلکسی اس 10 اشاره نکرد اما باتوجه به پرچمدار بودن این گوشی و زمان تقریبی معرفی آن پیش بینی می‌شود که همان گوشی موعود باشد.

image

گفته می‌شود که سامسونگ سال آینده حداقل سه مدل مختلف را از سری گلکسی اس 10 معرفی می‌کند و یکی از این مدل‌ها احتمالا مجهز به شبکه ارتباطی پرسرعت و تازه 5G خواهد بود. علاوه بر این پیش بینی می‌شود که همین نسخه سطح بالا با پشتیبانی 5G از مموری تازه UFS 3.0 هم بهره ببرد. انتظار می‌رود که سطح پایین‌ترین و ارزان‌ترین نسخه گلکسی اس 10 حافظه داخلی 64 گیگابایتی داشته باشد و از آنجا که مموری UFS 3.0 از حافظه پایه 128 گیگابایت فعال می‌شود، نسخه مذکور از استاندارد تازه پرسرعت مموری بهره نخواهد برد.

همان‌طور که اشاره کردیم، شایعه‌های اخیر از احتمال رونمایی از سه مدل متفاوت از سری گلکسی اس 10 خبر داده‌اند. گلکسی اس 10 و نسخه سطح پایین‌تر آن که احتمالا گلکسی اس 10 لایت نامیده می‌شود، صفحه نمایش 5.8 اینچی دارند در حالی که گلکسی اس 10 پلاس به پنل نمایش بزرگ 6.44 اینچی مجهز می‌شود. گفته می‌شود که هر سه مدل از پنل نمایش OLED بهره می‌برند و البته این پنل تنها در دو مدل گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس خمیده خواهد بود در حالی که گلکسی اس 10 لایت سطح پایین به شکل تخت توسعه می‌یابد. این گوشی‌ها احتمالا در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC 2019 برلین در فوریه 2019 رونمایی خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)