خانهاخبار
سری Google Pixel 2 به‌روزرسانی جدیدی برای رابط کاربری دوربین دریافت می‌کند

سری Google Pixel 2 به‌روزرسانی جدیدی برای رابط کاربری دوربین دریافت می‌کند

یک سال از عرضه گوشی Google Pixel 2 می‌گذرد اما با این حال گوگل پرچمدار قدیمی خود را از یاد نبرده و در تلاش است تا کارایی آن را بهبود ببخشد.
۱۳۹۷/۸/۳

گوگل با معرفی گوشی‌های Google Pixel 3 و Google Pixel 3 XL، قابلیت‌های متعددی را به نرم‌افزار دوربین آن‌ها اضافه کرد. اکنون حالت انتخاب‌گر جدیدی وجود دارد که رابط کاربری دوربین را مشابه نرم‌افزار‌های دوربین گوشی‌های سامسونگ و اپل کرده است. این حالت جایگزنی منویی می‌شود که پیش‌تر در گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL برای دسترسی به بخش پرتره استفاده می‌شد. اکنون تنها با سوایپ کردن به قسمت‌های کناری صفحه نمایش، حالت‌های دوربین تغییر پیدا می‌کند.

به‌روزرسان نرم‌افزار Google Camera چند روزی است که منتشر شده و حالت‌های عکس‌برداری را در بالای دکمه شاتر به نمایش می‌گذارد. البته باید اذعان کرد که این به‌روزرسان تنها حالت انتخاب‌گر جدید و میانبری برای دسترسی به Google Lens را با خود به همراه آورده است. برای اینکه میانبر Google Lens ایجاد شود باید انگشت خود بر روی آیکون viewfinder نگه دارید.

در حال حاضر، حتی با انجام این به‌روزرسانی، حالت‌های Night Sight و Top Shot که همراه با گوشی Pixel 3 معرفی شدند، به گوشی Pixel 2 اضافه نمی‌شوند. گوشی‌های سری Pixel 2 به زودی به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد که دو ویژگی ذکره شده را با خود به همراه دارد. هم‌اکنون 6.1.013 آخرین نسخه نرم‌افزار Google Camera به شمار می‌رود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza

۱۳۹۷/۱۰/۲۱
با سلام ایا با بروز رسانی بعدی اید دو ویژگی ذکر شده صدردصد اضافه خواهد شد؟ممنونم اگر پاسخ دهید