خانهاخبار
ایموجی‌های جدید و متفاوتی به iOS 13 راه پیدا می‌کنند

ایموجی‌های جدید و متفاوتی به iOS 13 راه پیدا می‌کنند

در حالی که اخیرا اعلام شد که iOS 12.1 با برخی ایموجی‌های جدید همراه است، امروز خبردار شدیم که نسخه بعدی این سیستم عامل نیز حاوی Emoji‌های تازه‌ای خواهد بود.
۱۳۹۷/۸/۳

اپل در تدارک آن است تا با فراهم کردن شرایط، خود را برای عرضه نسخه عمومی iOS 12.1 آماده کند، اما از سوی دیگر نیز توسعه و طراحی ایموجی‌ها برای نسخه بعد این سیستم عامل در دست بررسی و انجام است. وبسایت Emojipedia امروز از روند توسعه و طراحی این ایموجی‌ها تصویری را منتشر کرد.

یک منبع آگاه به این موضوع اشاره کرده است که در نسخه بعدی ایموجی‌ها، تمرکز طراحان روی زوج ها و تنوع رنگ پوست آنها معطوف شده است و از طرف دیگر، همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، شاهد اضافه شدن قلب سفید رنگ، فلامینگو، کایت و ویلچیر هستیم.

image

گوگل نیز برخی ایموجی‌ها که مربوط به رنگ پوست و زوج‌ها می‌شد را به Emojipedia پیشنهاد داده بود که بر خلاف اپل، شاهد اضافه شدن آنها به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید هستیم و فیس بوک نیز چنین اقدامی را در اکوسیستم خود به انجام رسانده است.

در حال حاضر، ایموجی‌های مربوط به خانواده‌های چند نفره با رنگ پوست سیاه در دسترس قرار گرفته و مواردی که مرتبط با رنگ پوست دیگر می‌شود، در دست طراحی است و به زودی شاهد آنها خواهیم بود.

image

اگر حرف و حدیث‌ها صحت داشته باشد، باید انتظار قرارگیری ایموجی‌های جدید در iOS 13 را داشته باشیم که شهریور ماه سال آینده همزمان با معرفی آیفون‌های نسل بعد در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hafi

۱۳۹۷/۱۱/۱۴
مثلا ایجاد چنتا ایموجی با رنگ های متفاوت و اشکال منفاوت نیازممد تغییر عدد سیستم عامل از 12 به 13 رو داره..!!؟ سیستم عامل های موجود تو بازار دیگه به کمال رسیدن اندروید و آی او اس دیگه دارن به همدیگه شباهت پیدا میکنن اپل دسترسی هارو پیشتر میکنه و گوگل محدودیت هارو
از نظر من بهترین حرکت الان مال مایکروسافته که فقط در حال و بفکر آپدیت و رفع باگ ها و افزایش بهره وری و کارایی رو انجام میده...