خانهاخبار
نسل دوم گوشی‌های گیمینگ شیائومی به نام Black Shark Helo در راه است

نسل دوم گوشی‌های گیمینگ شیائومی به نام Black Shark Helo در راه است

نسل دوم گوشی‌های گیمینگ شیائومی فردا معرفی می‌شود. انتظار می‌رفت این گوشی Black Shark 2 نامیده شود اما به نظر می‌رسد که سازنده قرار است آن را تحت عنوان Black Shark Helo معرفی کند.
۱۳۹۷/۷/۳۰

کمپانی شیائومی در ابتدای سال جاری میلادی از اولین گوشی گیمینگ خود با نام تجاری Black Shark و به عنوان رقیبی تازه برای گوشی هوشمند Razer Phone پرده برداشت. این گوشی البته تنها در بازار چین عرضه شد و به سایر کشورها راه پیدا نکرد اما کمپانی شیائومی از چندی پیش اقدام به انتشار تیزرهای تبلیغاتی دیگری منتسب به نسل دوم این محصول هوشمند کرد. تا امروز تصور می‌کردیم که این گوشی احتمالا Black Shark 2 نامیده می‌شود اما گزارش‌های تازه‌تری منتشر شده است که از احتمال نام گذاری به شکل دیگری خبر می‌دهد. با ما همراه باشید.

image

براساس این اطلاعات تازه نسل دوم گوشی‌های گیمینگ شیائومی Black Shark Helo نامیده می‌شود. البته در حال حاضر مفهوم کلمه Helo را در این نام نمی‌دانیم و همچنین مشخص نیست که چرا شیائومی چنین تصمیمی را برای نام گذاری نسل دوم این محصول اتخاذ کرده است. از طرفی به نظر می‌رسد که نسل دوم تنها در چند مورد معدود نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است و کمپانی شیائومی هم به همین خاطر از تغییر نام آن به Black Shark 2 خودداری می‌کند؛ چراکه نام گذاری نسل دوم به این شیوه معمولا با تغییرات مختلف و متعددی در طراحی ظاهری و همچنین مشخصات فنی همراه خواهد بود در صورتی که در این گوشی تازه احتمالا شاهد تغییرات چشمگیری نسبت به گذشته نخواهیم بود

Black Shark Helo هم مانند نسل اول به پردازنده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه مجهز شده است و از صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی به همراه نسبت تصویر مدرن 18:9 و باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. در حالی که ماه‌ها از انتشار نسخه نهایی پایدار اندروید 9.0 پای می‌گذرد، انتظار می‌رود Black Shark Helo با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو معرفی شود. به طور کلی به نظر می‌رسد که تنها تغییر در طراحی این گوشی در پنل پشتی آن اعمال شده و به فلش LED تازه‌تری در آن تعبیه شده باشد.

گوشی گیمینگ تازه Black Shark Helo قرار است در روزهای آینده و در تاریخ 23 اکتبر (1 آبان) رسما معرفی شود. این گوشی طبق انتظارها ابتدا روانه بازار چین می‌شود و ممکن است از ماه نوامبر هم به بازارهای جهانی دیگری راه پیدا کند.

علاوه بر این خبر در روزهای اخیر شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی دیگری منتسب به این گوشی بودیم که از احتمال تعبیه سیستم خنک کننده مایع در آن خبر می‌داد. Black Shark اصلی هم با چنین سیستم خنک کننده‌ای معرفی شده بود اما هنوز مشخص نیست که شیائومی قصد دارد این سیستم را در نسل دوم ارتقا ببخشد یا همچنان با همان سیستم خنک کننده مایع قبلی روبرو خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)