خانهاخبار
نتفلیکس ادامه ساخت سریال Luke Cage را متوقف کرد

نتفلیکس ادامه ساخت سریال Luke Cage را متوقف کرد

Luke Cage یکی از سریال‌های ابرقهرمانی مارول محسوب می‌شود که شبکه اینترنتی نتفلیکس آن را پخش می‌کند و امروز جزئیات تازه‌ای در رابطه با این سریال منتشر شده است.
۱۳۹۷/۷/۳۰

دقیقا پس از یک هفته که اعلام شد سریال Iron Fist برای پخش ادامه فصل سوم دیگر باز نمی‌گردد؛ مارول عنوان کرد که یکی دیگر از سریال‌هایش در نتفلیکس به بن‌بست خورده و ادامه آن قرار نیست ساخته شود. فصل دوم سریال Luke Cage در اوایل تابستان سال جاری بر روی آنتن رفت اما اکنون با شوک بزرگی مواجه شده است.

image

نتفلیکس و مارول مهر پایان را بر این سریال کوبیدند و در طی بیانیه‌ای اعلام کردند: فصل سومی برای این شو تلویزیونی وجود نخواهد داشت. لغو سریال Luke Cage بسیاری را شگفت‌زده کرده است زیرا انتظار می‌رفت یک فصل دیگر برای این سریال تمدید شود. مارول ممکن است سریال Iron Fist را به طرق مختلف ادامه دهند اما بر خلاف این سریال، چنین چیزی در انتظار سریال Luke Cage نیست و این سریال به طور قطعی پایان می‌یابد. این اتفاق برای طرفداران چندان خوشایند نیست زیرا Luke Cage همواره یکی از بهترین سریال‌های این فرانچایز بوده است در حالی که سریال Iron Fist عملکردی پایین‌تر از حد انتظار را داشته است و همیشه به باد انتقاد گرفته می‌شد.

در رابطه با سریال Iron Fist، خبرگذاری Deadline احتمال داده که این سریال به سرویس استریم آتی دیزنی منتقل شود و کنار سریال‌هایی مربوط به Loki و Scarlet Witch قرار می‌گیرد. البته سریال Luke Cage از چنین حسن نیتی بهره نخواهد برد. Deadline در ادامه اشاره می‌کند که نتفلیکس و مارول تلاش‌هایی را مبنی بر ساخت فصل سوم این سریال صورت داده‌اند؛ آن‌ها حتی در اوایل امسال نویسنده فصل سوم را استخدام کردند اما در ماه گذشته تنش‌ها افزایش یافت؛ این تنش‌ها مربوط به اختلاف‌های‌ هنری‌ای می‌شود که مارول و نتفلیکس هنگام توسعه فیلمنامه به آن برخورد کردند و مانع ادامه این همکاری شد.

به نظر می‌رسد نتفلیکس و مارول در حال تجدید نظر در رابطه با شراکت‌شان هستند که چندان هم غافلگیرکننده نیست. از سویی دیگر، دیزنی در حال توسعه سرویس استریم اختصاصی خود است تا بتواند با نتفلیکس به رقابت بپردازد؛ هم‌اکنون کاتالوگ‌های مربوط به محتوا این شرکت در فرایند ساخت قرار دارند. دیزنی سال گذشته اعلام کرد که قرارداد پخش خود را با نتفلیکس فسخ خواهد نمود، در حالی که نتفلیکس تلاش کرد حقوق متعلق به فرانچایز‌های جنگ ستارگان و مارول را حفظ کند اما به نظر می‌رسد مالکیت این محصولات در نهایت به شرکت دیزنی خواهد رسید و این شرکت آن‌ها را به پلتفرم اختصاصی خود انتقال می‌دهد.

اما این مسئله تنها یک شبه اتفاق نمی‌افتد؛ نتفلیکس اخیرا فصل سوم سریال Daredevil را عرضه کرده است ( هنوز سخنی در رابطه با فصل چهارم این سریال به میان نیامده است) و سریال‌های Jessica Jones و Punisher به تازگی برای فصل سوم تمدید شده‌اند. بنابراین در بدترین شرایط ممکن، نتفلیکس تا پایان سال 2019 میزبان سریال‌های ابرقهرمانی باقی خواهد ماند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

الیوت هندرسون

۱۳۹۷/۸/۱
مردم چی گیر اوردن من شخصا سریال هایی رو دیدم و ادامشو یعنی فصل 2 باشه رو کنسل کردنده !!!!! هنوز ک هنوز تو فکرم فصل دومشم . این خیلی مسخرس >یا نسازن یا ادامشو لاقل ی بایان مسخره هم بدن بد نیست