خانهاخبار
شیائومی Mi A1 به‌زودی به اندروید پای آپدیت می‌شود

شیائومی Mi A1 به‌زودی به اندروید پای آپدیت می‌شود

به‌روزرسانی سریع همیشه برای کاربران اندروید اهمیت دو چندانی دارد از آنجا که شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های اندرویدی معمولا از رابط کاربری اختصاصی استفاده می‌کنند. آپدیت گوشی‌های اندرویدی با فاصله زیادی از زمان انتشار نسخه اصلی منتشر می‌شود و حال به نظر می‌رسد شیائومی گام‌هایی برای سرعت بخشیدن به این روند برداشته است.
۱۳۹۷/۷/۲۸

شیائومی انتشار بروزرسانی اندروید ۸ اوریو را برای Mi A1  که اندروید خالص اجرا می‌کرد خیلی سریع منتشر نکرد. البته این رویه برای بروزرسانی اندروید ۹ پای متفاوت شده چراکه یک دستگاه شیائومی Mi A1 مجهز به اندروید ۹ پای در بنچمارک GeekBench ثبت شده است. در حال حاضر Mi Mix 2s تنها مدل شیائومی است که از اندروید ۹ بهره می‌برد و با 10.0 MIUI رابط کاربری اختصاصی شیائومی همراه شده است. مدل Mi A2 نیز اخیرا عرضه شده و هنوز از اندروید 8 بهره می‌برد.

image

امتیاز بنچمارک Mi A1 کمی بیشتر از بسیاری از مدل هایی است که تست GeekBench را گذرانده‌اند. امتیاز تک هسته‌ای دستگاه 932 و امتیاز تست چند هسته‌ای آن 4470 است. به نظر می‌رسد ویرایش جدید سیستم عامل هم در این امتیاز بالا نقش داشته است. مدلی که بنچمارک شده مجهز به چهار گیگابایت رم و همچنین تراشه اسنپدراگون 635 بوده است.

اندروید ۹ تعدادی ویژگی جذاب همچون رابط کاربری بهینه برای نمایشگرهای بدون حاشیه، فرامین لمسی مشابه آنچه در آیفون 10 دیدیم و بسیاری ویژگی‌های جذاب دیگر را در خود دارد.

علاوه بر این اندروید ۹ یک سیستم عامل بهینه است و ویژگی باتری انطباقی این سیستم عامل با یادگیری نحوه استفاده کاربر انرژی باتری را ذخیره می‌کند. دوربین نیز در اندروید ۹ پای بهینه سازی شده است. شیائومی هنوز هیچ بیانیه رسمی درباره این بروزرسانی قریب‌الوقوع منتشر نکرده است. به نظر می‌رسد چند ماهی با عرضه رام پایدار اندروید ۹ پای برای Mi A1 فاصله داشته باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)