خانهاخبار
افشای نام پرچمداران 2019 سامسونگ؛ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را به خاطر بسپارید!

افشای نام پرچمداران 2019 سامسونگ؛ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را به خاطر بسپارید!

به گفته‌ی یک افشاگر شناخته شده، سامسونگ اعضای جدید سری Galaxy S را با نام تجاری گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به بازار عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۲۶

همان‌طور که احتمالا شنیده‌اید، سامسونگ از سه گوشی از خانواده Galaxy S10 در سال 2019 رونمایی خواهد کرد؛ یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ رقیب iPhone Xr خواهد بود و دو مدل دیگر محصولاتی رده‌بالا هستند که آیفون‌های 2018 اپل را به چالش خواهند کشید و برای پرچمداران سال آینده قدرت‌نمایی می‌کنند. در میان سه گوشی که در سال جدید از خانواده Galaxy S10 معرفی خواهد شد؛ مدل «پلاس» بهترین آن‌ها خواهد بود. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد سامسونگ در محافظت از پرچمداران 2019 خود چندان محتاط نبوده زیرا نام گوشی‌های Galaxy S10 فاش شده است. 

گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس را به خاطر بسپارید!

image

اطلاعاتی که اخیرا از سوی یک افشاگر معروف منتشر شده است، نشان می‌دهد که ارزان‌قیمت‌ترین مدل از خانواده Galaxy S10 با پسوند «لایت» عرضه خواهد شد. این گوشی فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و مانند گلکسی اس 9 از یک دوربین در قاب پشتی خود استفاده می‌کند؛ لازم به‌ذکر است که گلکسی اس 10 لایت از نمایشگر 5.8 اینچی بهره خواهد برد و برخلاف پرچمدارانی که پیش‌تر توسط سامسونگ ارائه شده است، فاقد صفحه‌نمایش لبه‌منحنی خواهد بود. همچنین گوشی گلکسی اس 10 در سه ماهه اول سال 2019 معرفی خواهد شد و یک مدل رده‌بالا خواهد بود؛ پرچمدار جدید سامسونگ به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز شده است اما برخلاف مدل «لایت» در اطراف صفحه‌نمایش انحنا وجود خواهد داشت. در نهایت اعلام شده است که خانواده گلکسی اس 10 با رونمایی از مدل «پلاس» تکمیل خواهد شد؛ این گوشی به نمایشگر 6.44 اینچی مجهز شده است و حتی شاید به دوربین سه‌گانه مجهز باشد.

لازم به‌ذکر است که نسخه‌ای از گوشی Galaxy S10 Plus با پشتیبانی از 5G معرفی خواهد شد؛ از آنجایی‌که نسل پنجم ارتباطات هنوز چندان فراگیر نشده است، کره‌ای‌ها درنظر دارند تا عرضه نسخه 5G گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس را به برخی از بازارها محدود کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به کره جنوبی یا حتی ایالات متحده اشاره کرد. انتظار می‌رود گوشی گلکسی اس 10 به همراه مدل «پلاس» از حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش استفاده کنند؛ در حالی‌که مدل «لایت» به سنسور اثرانگشت در لبه‌ی سمت راست گوشی مجهز خواهد بود. همچنین برخی از شایعات تأیید نشده، حاکی از آن است که پرچمداران آینده سامسونگ فاقد حسگر تشخیص عنبیه چشم خواهند بود و کره‌ای‌ها به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر یا سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی اکتفا می‌کنند.

پرچمداران آینده سامسونگ با تراشه اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 8150 کوالکام عرضه خواهند شد؛ مانند هرسال، انتظار داریم در ایالات متحده، چین، مکزیک و کانادا نسخه مجهز به تراشه کوالکام به فروش برسد و در سایر بازارها، شاهد عرضه نسخه اگزینوس خواهیم بود. تراشه‌های جدید اگزینوس 9820 و اسنپدراگون 8150 بر مبنای لیتوگرافی 7 نانومتری FinFET توسعه خواهند یافت که نتیجه انتقال به این معماری، قدرت پردازشی بالاتر و مصرف انرژی کم‌تر است.  

سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که جانشین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را چه زمانی معرفی خواهد کرد اما با توجه به روندی که از این شرکت سراغ داریم، بعید نیست گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شوند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۷/۷/۲۶
این اسما که همونین که بودن ، چی رو بخاطر بسپاریم ؟ :|

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲۶
جنگ s10 با میت‌پرو دیدنیه
دو یاغی از تبار آسیای‌شرقی، گرد و خاکی به پا می‌کنن? که منجر به غلظت غبار محلی و هشدار محیط‌زیست‌ را در پی داره