خانهاخبار
Winamp در سال 2019 با ظاهری جدید و بسیار قدرتمند به میادین بازمی‌گردد

Winamp در سال 2019 با ظاهری جدید و بسیار قدرتمند به میادین بازمی‌گردد

آیا نرم‌افزار Winamp که یک پلیر فوق‌العاده بود را به خاطر می‌آورید؟ بد نیست بدانید که این برنامه محبوب همچنان به قوت خود باقی مانده و به زودی با قدرت هرچه تمام وارد دنیای دیجیتال می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۲۵

اگر از علاقمندان به موزیک باشید، مطمئنا نرم‌افزار Winamp را می‌شناسید و دست کم یک بار با آن کار کرده‌اید. این اپلیکیشن زمانی بسیار روی بورس بود و افراد زیادی با آن سر و کار داشتند و به صورت روزانه، پاسخگوی نیاز علاقمندان به موزیک بود.

بد نیست بدانید این پلیر که زمانی از محبوبیت زیادی برخوردار بود، با وجود غیبت حدودا ده ساله که در دنیای امروز به عنوان مرگ دیجیتالی از آن یاد می‌شود، هنوز هم زنده و خبرهای خوبی از آن به گوش می‌رسد. نرم‌افزار Winamp در ابتدا توسط شرکت Nullsoft به دنیای تکنولوژی راه پیدا کرد و بعد از مدتی، امتیاز آن به شرکتی بلژیکی به نام Radinomy فروخته شد. از آن زمان تا به حال، با وجود بهره‌مندی از میلیون‌ها کاربر، هیچگونه پشتیبانی و بروزرسانی خاصی برای آن ارائه نشده است. همان طور که می‌دانید، در عصر دیجیتال به سر می‌بریم و دنیای تکنولوژی نیز با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، اما همچنان برخی افراد ترجیح می‌دهند تا موزیک‌های خود را با کامپیوتر و از طریق پلیرها گوش دهند.

image

به عنوان یک سورپرایز و خبر خوش، باید بگوییم که ظاهرا همه چیز در حال تغییر است و نرم‌افزار Winamp در آینده نزدیک با تغییرات هیجان انگیزی روبرو خواهد شد.

آقای Alexandre Saboundjian مدیر عامل شرکت Radionomy در مصاحبه با TechCrunch به این موضوع اشاره کرد که هجدهم اکتبر، نسخه موبایل اپلیکیشن Winamp بروزرسانی جدیدی را دریافت می‌کند و سال آینده، ورژن ششم آن با تغییرات گسترده و رابطی کاربری جدید، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و این موارد، شامل نرم‌افزار دسکتاپ آن نیز می‌شود. در حالی که به نظر می‌رسد مانند نتفلیکس که بسیار جامع و کامل است، باید انتظار یک سرویس صوتی بی‌نظیر را داشته باشیم، اما تا به این لحظه هیچ گونه اشاره‌ای در مورد نحوه تطبیق سرویس‌هایی مانند اپل موزیک، اسپاتیفای و گوگل پلی موزیک با نسخه جدید Winamp نشده است.

در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا نسخه جدید و بازطراحی شده نرم‌افزار Winamp می‌تواند موفقیت چند سال پیش خود را مجددا تکرار کند یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)