خانهاخبار
تاریخ احتمالی رونمایی از Black Shark 2 شیائومی

تاریخ احتمالی رونمایی از Black Shark 2 شیائومی

به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد نسخه‌ای تازه از تلفن هوشمند مخصوص بازی خود یعنی Black Shark 2 را در ماه اکتبر رونمایی کند.
۱۳۹۷/۷/۲۵

از زمانی که ریزر با تلفن هوشمند Razer Phone پا به عرصه رقابت گذاشته است، شرکت‌های بسیاری از جمله ایسوس، هواوی و البته شیائومی دست به کار شده و محصولاتی با محوریت بازی را توسعه داده اند. چند ماهی می‌شود که شرکت زیر شاخه شیائومی یعنی Black Shark، اولین تلفن هوشمند مخصوص بازی خود را رونمایی کرد که از طراحی خاص، مشخصاتی بالا و البته کنترلری جداگانه برای دستگاه برخوردار بود. حال براساس تصویر منتشر شده، شیائومی احتمالا به زودی از نسل دوم تلفن هوشمند Black Shark رونمایی خواهد کرد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

قبل از اینکه درباره Black Shark 2 صحبت کنیم، اجازه دهید که کمی بیشتر درباره نسل اول این محصول ‌ویژگی‌های بارز آن صحبت کنیم. Black Shark از یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن FHD+ برخودار بود و قلب تپنده آن، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم می‌باشد که برای انجام بازی‌های موبایل عالی است. همانند برخی دیگر از محصولات شیائومی مانند پوکوفون، Black Shark نیز از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که به لطف رزولوشن معقول تر و پردازنده بهینه تر، طول عمر باتری مناسبی را ارائه می‌داد.

حالا تصویری منتشر شده از دعوت نامه شیائومی، نشان می‌دهد که این شرکت به زودی از نسخه دوم این تلفن هوشمند رونمایی خواهد کرد. در زمینه طراحی، Black Shark 2 تغییر خاصی نسبت به نسل پیشین خود ندارد و صرفا شاهد اعمال برخی تغییرات جزئی در قسمت پشتی دستگاه هستیم، اما مجهز شدن این دستگاه به چراغ‌های RGB در اطراف دستگاه، قطعا باعث شده که دستگاه ظاهر جذاب‌تری به خود بگیرد. براساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت TENAA، این دستگاه از همان باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بهره مند خواهد شد، هرچند ابعاد و ضخامت دستگاه اندکی بیشتر از قبل شده است.

شاید با تمام این تفاسیر با خود بگویید که شیائومی تنها ۶ ماه پس از عرضه Black Shark نسل اول، می‌خواهد نسخه دومی از این دستگاه را (که به نظر تغییر خاصی نسبت به قبل نداشته است) عرضه کند؟ خب نکته قابل توجه اینجاست که این محصول ذکر شده، می‌تواندبه جای نسخه جدید تلفن هوشمند مخصوص بازی شیائومی، یک نسخه ارزان قیمت تر و اقتصادی Black Shark باشد که قطعا برای هواداران این محصول خبری عالی خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)