خانهاخبار
10 گوشی برتر ماه گذشته از نگاه AnTuTu

10 گوشی برتر ماه گذشته از نگاه AnTuTu

ابزار بنچمارک AnTuTu هر ماه فهرستی را از 10 گوشی برتر اندرویدی بازار منتشر می‌کند. این گوشی‌ها براساس امتیاز کسب شده در همین ابزار و باتوجه به آزمون‌های بنچمارک عملکرد انتخاب می‌شوند و حالا فهرست 10 گوشی برتر ماه سپتامبر منتشر شده است.
۱۳۹۷/۷/۲۴

پایگاه بنچمارک AnTuTu فهرست بهترین گوشی‌های سپتامبر 2018  را براساس عملکرد آن‌ها منتشر کرد. این گوشی‌ها بر مبنای امتیازی که در ابزار بنچمارک AnTuTu کسب کرده‌اند رتبه بندی شده‌اند و همه آن‌ها اندرویدی هستند. علاوه بر این نکته جالب توجه اینجاست که همه 10 مدل برتر در این فهرست از پردازنده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرند.

گوشی گیمینگ Black Shark از برند شیائومی مانند ماه گذشته با کسب امتیاز 293009 جایگاه نخست را حفظ کرده است. البته جالب است که امتیاز این گوشی ماه گذشته کمی کمتر بود و حالا تاحدودی نسبت به گذشته بهبود یافته است. اولین گوشی گیمینگ شیائومی همچنین از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد و ظاهرا با توجه به این رم بعلاوه پردازنده سطح بالای اسنپ‌دراگون 845 توانسته است امتیاز قابل توجهی را به دست آورد. شیائومی پرچمدار گیمینگ خود را به سیستم خنک کننده مایع مجهز کرده است تا روان بودن عملکرد آن را به همراه سرعت بالا برای کاربران تضمین کند.

image

پرچمدار Meizu 16th که در ماه اوت معرفی شد همچنان در رده دوم فهرست دیده می‌شود. این گوشی حالا امتیاز میانگین 292000 را کسب کرده و برای دومین ماه پیاپی در جایگاه دوم قرار گرفته است اما مانند Black shark شیائومی در امتیاز ماه سپتامبر پرچمدار میزو هم شاهد بهبود هستیم. پس از این مدل گوشی گیمینگ و سطح بالای ASUS ROG دیده می‌شود که موفق شده است با شکست دادن Smartisan Nut R1 در رتبه سوم جای گیرد. گوشی Republic of Gamers از برند ایسوس امتیاز میانگین 291217 را کسب کرده است.

image

در رتبه چهارم شاهد گوشی Samrtisan Nut R1 با میانگین امتیاز 290827 هستیم و رتبه پنجم هم به Vivo Nex با امتیاز 287971 تعلق دارد. Xiaomi Mi 8 نسخه مجهز به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش امتیاز 286636 را کسب کرده است و در رتبه ششم دیده می‌شود و بعد از آن نوبت به پرچمدار Mi 8 Explorer Edition همین غول تکنولوژی چینی می‌رسد که توانسته است با 8 گیگابایت حافظه رم و امتیاز 286143 در رتبه هفتم این فهرست جای گیرد.

جایگاه هشتم و نهم به ترتیب به OnePlus 6 و Oppo Find X تعلق دارد که میانگین امتیازهای‌شان 286006 و 284695 است. در آخرین جایگاه فهرست هم شاهد پرچمدار Xiaomi Mi 8 هستیم که امتیاز 283117 را به دست آورده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۷/۲۴
چین همچنان پیشتاز, کسانی که این واقعیت رو تابحال نمیپذیرفتن اینجا میتونن به پاسخ سوالاتشون برسن

salim

۱۳۹۷/۷/۲۴
بعد بگین گوشی های چینی بده من ک جز گوشی چینی در میان بهترین های انتوتو نمیبینم پس سامسونگ اپل سونی اچ تی سی الجی و بقیه برند هایی ک فقط صرفا پول برند رو میگیرن کجان چون همه چیز برند نیست عملکرد خوب یه گوشی صرفا به اسم و برند نیست ک بعضیا اینقدر روش تعصب دارن و وقتی یکی میاد میگه فلان گوشی از یه برند چینی از فلان گوشی از برند های دیگه عملکرد بهتری داره زود گارد میگیرین الانم منتظرم میت های هواوی معرفی بشن تا بهترین از هر لحاظ در سال 2018 بشن