خانهاخبار
هوآوی سری میت 20 را با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات عرضه می‌کند

هوآوی سری میت 20 را با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات عرضه می‌کند

تصویر تبلیغاتی تازه فاش شده، تأیید می‌کند که هوآوی پرچمداران جدید خود را با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 40 وات راهی بازار خواهد کرد. پرچمداران سری میت 20 در تاریخ 16 اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۷/۲۳

هوآوی فردا سری میت 20 را به صورت رسمی در لندن، انگلستان معرفی خواهد کرد. آن‌طور که پیداست، چینی‌ها برای رونمایی از چهار گوشی جدید آماده می‌شوند؛ نسخه معمولی میت 20، میت 20 پرو که یک پرچمدار گران‌قیمت است، گوشی گیمینگ Mate 20X و گوشی لاکچری میت 20 پورش دیزاین. هوآوی در طی چند سال گذشته، گوشی‌های سری میت را در مدل‌های مختلف ارائه داده است؛ به همین جهت، رونمایی از گوشی میت 20، میت 20 پرو و میت 20 پورش دیزاین در مراسم 16 اکتبر هوآوی قابل انتظار است. در رابطه با مدل گیمینگ میت 20 ایکس نیز باید گفت که در برخی از شایعات به عرضه این گوشی اشاره شده است؛ اما هنوز کاملا مطمئن نیستیم که چنین گوشی توسط هوآوی عرضه خواهد شد یا خیر.

image

شرکت چینی پرچمداران اخیر خود از سری P20 و میت 10 (سال 2017) را با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی ارائه داده است؛ به همین جهت، پرچمداران هوآوی در مدت زمان کوتاه به طور کامل شارژ می‌شوند. اما ظاهرا هوآوی درنظر دارد تا این روند را با معرفی قابلیت شارژ سریع 40 واتی برای پرچمداران سری میت 20 به کلی تغییر دهد. تصویری که اخیرا از پوستر تبلیغاتی گوشی میت 20 هوآوی فاش شده است، به این موضوع اشاره دارد که اعضای جدید سری «میت 20» از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی خواهند کرد. هوآوی گوشی میت 20 را با باتری به ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت و مدل «پرو» را با باتری به ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت ارائه خواهد داد و پشتیبانی هر دو گوشی از قابلیت شارژ سریع 40 واتی، مدت زمان لازم را برای شارژ باتری میت 20 و میت 20 پرو به طور چشمگیری کاهش خواهد داد. 

گوشی میت 20 که در این پوستر تبلیغاتی به نمایش گذاشته شده است، در بالای نمایشگر خود بریدگی کوچک به شکل قطره آب دارد. این در حالی است که نسخه «پرو» بریدگی ضخیم‌تر خواهد داشت؛ تفاوت در طراحی پرچمداران جدید هوآوی به این خاطر است که میت 20 پرو از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره می‌گیرد و شرکت چینی ناچار شده تا سیستم تشخیص چهره را در پنل جلوی گوشی جای دهد. این در حالی است که مدل استاندارد میت 20 فاقد سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بوده و در بریدگی که در بالای نمایشگر این گوشی اعمال شده، تنها دوربین سلفی جای می‌گیرد.

image

گوشی میت 20 و میت 20 پرو تفاوت‌های دیگری نیز خواهند داشت؛ مدل استاندارد فاقد حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش است و حسگر اثرانگشت آن در قاب پشتی و پایین دوربین اصلی قرار دارد. این در حالی است که نسخه «پرو» به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک درون صفحه‌نمایش مجهز خواهد کرد. هر دو مدل دوربین سه‌گانه با طراحی مربعی‌شکل دارند؛ Leica نیز مجددا با هوآوی همکاری کرده تا سری میت 20 را در زمینه عکاسی به بهترین محصولات بازار مبدل سازد.

در پوستر تبلیغاتی فاش شده، همچنین اشاره می‌شود که میت 20 و میت 20 پرو با تراشه 7 نانومتری Kirin 980 همراه خواهند بود و می‌توانند تصاویری Super Wide و Super Macro به ثبت برسانند. در صورتی‌که پشتیبانی پرچمداران جدید هوآوی از شارژ سریع 40 واتی صحت داشته باشد، بی‌صبرانه منتظر هستیم تا ببینم که اعضای جدید سری «میت 20» در زمینه سرعت شارژ چه تفاوت‌هایی با نسخه لاکچری لامبورگینی ادیشن Find X اوپو دارند؛ گوشی تمام‌صفحه شرکت اوپو از قابلیت شارژ سریع 50 وات پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۷/۲۳
ممنون میشم اگه به مدت زمان شارژ باتری در دو حالت 40 و 50 واتی اشاره شود.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲۳
خیلی‌خیلی گوشیه.. علی‌برکت‌الله