خانهاخبار
تصاویر و اطلاعات بیشتر از قاب شفاف رسمی اپل برای iPhone XR

تصاویر و اطلاعات بیشتر از قاب شفاف رسمی اپل برای iPhone XR

اپل قرار است iPhone XR خود را از هفته آینده روانه بازار کند. این غول تکنولوژی همچنین تصمیم گرفته است قاب محافظ شفاف مناسب گوشی مذکور را به طور رسمی در دسترس کاربران قرار دهد. این قاب شفاف 40 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۷/۲۳

روز گذشته خبری منتشر شد که ادعا می‌کرد اپل قرار است قاب محافظ شفافی مناسب برای iPhone XR خود عرضه کند. ظاهرا این خبر صحت دارد و اپل تصمیم گرفته است تا برای اولین بار یک قاب محافظ شفاف را به طور رسمی برای گوشی ساخت خود روانه بازار کند. از طرفی بسیاری از سازندگان لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند ازجمله Totallee، AirSkin و Spigen ید طولایی در معرفی این محصول دارند و به خوبی قادر هستند قاب‌های شفاف و بسیار نازک با کیفیت بسیار بالا برای آیفون‌های اپل عرضه کنند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که اپل زمینه فعالیت تازه‌ای برای خود یافته است و می‌خواهد از این نظر هم خودکفا شود.

image

 

همان‌طور که می‌دانید، اپل گوشی iPhone XR خود را در نسخه‌های متعدد با رنگ‌های مختلف معرفی کرده است. از همین رو نیاز به معرفی و عرضه قاب شفاف محافظ برای گوشی مذکور به وجود آمده است. وقتی کاربران مایل هستند گوشی رنگی تهیه کنند و در دست بگیرند، چرا باید مجبور باشند آن را درون قاب محافظی رنگی قرار دهند تا رنگ آن از نظر پنهان شود؟

این قاب محافظ قرار است به قیمت 55 دلار کانادا معادل 40 دلار آمریکا روانه بازار شود که قیمت تقریبا بالایی برای قاب شفاف است. این قاب هم مانند سایر قاب‌های محافظ اپل از قسمت پایین بدنه باز است و مشکلی برای ژست‌های حرکتی ایجاد نمی‌کند.

image

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره بازارهای دریافت کننده این قاب رسمی وجود ندارد اما iPhone XR از جمعه آینده رسما عرضه می‌شود و اطلاعات تکمیلی آن هم تا روز عرضه رسمی منتشر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۷/۲۳
یک قاب ژله ای که ارزش خبر گذاشتن نداره خخخخخخخخخخ

بهراد

۱۳۹۷/۷/۲۳
این شرکت اپل هم ملت وگاگول گیر آورده 40 دلار واسه یه قاب بی رنگ ژله ای آخه ...