خانهاخبار
صدور مجوز TENAA برای پرچمدار W2019 سامسونگ

صدور مجوز TENAA برای پرچمدار W2019 سامسونگ

تازه‌ترین پرچمدار سامسونگ به نام W2019 با طراحی تاشو از آژانس‌های رگولاتوری چینی مجوز دریافت کرده است. این گوشی احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و مانند نسل قبلی منحصر به بازار چین خواهد بود.
۱۳۹۷/۷/۲۳

چندین سال است که سامسونگ علاوه بر گوشی‌های پرچمدار سری‌های Galaxy S و Galaxy Note خود به صورت سالانه همچنین از یک گوشی سطح بالای تاشو رونمایی می‌کند. سال گذشته این پرچمدار به نام W2018 رونمایی شد و درواقع اولین گوشی هوشمندی بود که از دیافراگم متغیر 1.5 تا 2.4 بهره می‌گرفت. حالا نسل تازه این سری به نام W2019 از آژانس‌های رگولاتوری چینی MIIT و TENAA مجوز دریافت کرده و به معرفی رسمی نزدیک‌تر شده است. نکته قابل توجه این است که سامسونگ این گوشی‌های سطح بالا را عموما منحصر به بازار چین معرفی می‌کند و اغلب کشورها متاسفانه قادر به دریافت آن نخواهند بود.

image

در مجوز TENAA برای این گوشی به مشخصات فنی اشاره نشده است اما شاهد انتشار تصاویر متعددی از آن در زوایای مختلف هستیم. از آنجا که نسل قبلی به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 و 6 گیگابایت رم مجهز شده بود، انتظار می‌رود که W2019 به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز شود و همچنین از 8 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند و با توجه به تصاویر زنده منتسب به آن به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود. علاوه بر این موارد انتظار می‌رود پرچمدار تاشوی تازه سامسونگ با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو معرفی شود.

پرچمدار W2019 هم مانند نسل قبلی به دو صفحه نمایش مجزای داخلی و خارجی مجهز می‌شود. W2018 سال گذشته دو صفحه نمایش یکسان 4.2 اینچی داشت که از وضوح تصویر 1080 در 1920 فول اچ دی پشتیبانی می‌کردند. به همین خاطر انتظار می‌رود این مشخصات حداقل قابلیت‌های تعبیه شده در W2019 باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)