خانهاخبار
OnePlus 6T از رابط کاربری و ژست‌های حرکتی تازه و دوربین بهبود یافته برخوردار می‌شود

OnePlus 6T از رابط کاربری و ژست‌های حرکتی تازه و دوربین بهبود یافته برخوردار می‌شود

بنابر صحبت‌های تازه مدیرعامل وان پلاس، این شرکت در جدیدترین پرچمدار خود تغییراتی تازه در رابط کاربری دستگاه و عملکرد دوربین ایجاد کرده است.
۱۳۹۷/۷/۲۲

اصولا پاییز یکی از فصل‌هایی است که در آن شاهد عرضه هیجان انگیز ترین محصولات سال هستیم. پس از رونمایی گلکسی نوت ۹، ریزر فون ۲، آیفون‌ها و پیکسل‌های جدید و سایر محصولات، حالا نوبت به وان پلاس رسیده است. می‌دانیم که این شرکت به زودی، نسخه جدید تلفن هوشمند OnePlus 6T را رونمایی خواهد کرد و در همین راستا، مدیرعامل شرکت OnePlus جزییاتی تازه از ویژگی‌های این تلفن هوشمند منتشر کرده که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید. 

image

به گفته مدیرعامل OnePlus، این شرکت تصمیم گرفته که زبان طراحی مخصوص وان پلاس را درون رابط کاربری جدید OnePlus 6T بکار ببرد. محصولات OnePlus معمولا به داشتن رابط کاربری ساده و نزدیک به اندروید خالص ولی با ویژگی‌های کاربردی مشهور است و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت چینی، تعاملی ترین نسخه از OxygenOS را منتشر خواهد کرد؛ به عبارتی دیگر، قرار است تغییراتی اساسی در رابط کاربری این محصول یعنی OnePlus 6T ادامه این صحبت‌ها، گفته شده که OnePlus 6T دوربینی بهبود یافته نسبت به نسل قبل داشته و به طور کلی، دستگاه عملکرد روان‌تری نسبت‌ به مدل‌های قبلی خواهد داشت.

در زمینه سرعت، OnePlus 6 قطعا یکی از بهترین‌ها بود و دیدن محصولی با عملکرد بهتر از آن قطعا خبری خوب است، اما امیدواریم که تغییرات اعمال شده در بخش دوربین، بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. پس از عرضه آیفون ۱۰، بسیاری از شرکت‌ها با الهام‌ گرفتن از اپل، ژست‌های لمسی را به محصولات خود آوردند و اگرچه OnePlus یکی از همین شرکت‌ها بود، اما نتیجه آن چندان جذاب نبود. حال گفته شده که ژست‌های حرکتی در OnePlus 6T بسیار بهتر شده و دیگر شبیه به یک نسخه تقبلی و کم کاربرد از ژست‌های حرکتی اپل نیست. همچنین برای فعال کردن گوگل اسیستنت، کافیست که دکمه پاور را برای مدتی کوتاه نگه دارید.

انتظار می‌رود که OnePlus 6T در تاریخ ۳۰ اکتبر در شهر نیویورک رونمایی شود. از بارزترین مشخصات OnePlus 6T نیز می‌توان به سنسور اثر انگشت درون صفحه، نمایشگر ۶.۴ اینچی اولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین ۲۵ مگاپیکسلی در جلو، باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری و اندروید ۹ پای اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)