خانهاخبار
مشخصات و ویدیوی فاش شده از گوشی گیمینگ بلک شارک 2 شیائومی

مشخصات و ویدیوی فاش شده از گوشی گیمینگ بلک شارک 2 شیائومی

شیائومی دومین گوشی گیمینگ خود را به نام Black Shark 2 در دست توسعه دارد و ظاهرا قرار است آن را به زودی رسما معرفی کند. پس از انتشار تیزر تبلیغاتی و رسمی این گوشی حالا ویدیوی زنده کوتاهی منتسب به آن منتشر شده است.
۱۳۹۷/۷/۲۱

شیائومی در ابتدای سال جاری میلادی از اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود تحت عنوان Black Shark و به عنوان رقیبی تازه برای گوشی Razer Phone رونمایی کرد. حالا که Razer دومین گوشی هوشمند گیمینگ خود را در نوبت معرفی دارد، کمپانی شیائومی هم تأیید کرده است که به زودی تا از تازه‌ترین گوشی گیمینگ خود تحت عنوان Black Shark 2 پرده برمی‌دارد.

image

وب‌سایت جهانی Black shark 2 هم حالا در دسترس عموم کاربران قرار گرفته و با انتشار تیزری تقریبا مبهم از احتمال عرضه این گوشی در آینده نزدیک خبر داده است. برای مشاهده این تیزر و وب‌سایت می‌توانید به آدرس اینترنتی global.blackshark.com مراجعه کنید.

image

علاوه بر این حالا ویدیوی زنده کوتاهی هم منتسب به Black shark 2 منتشر شده و آن را از نمای پشتی به نمایش گذاشته است. Black Shark 2 هم مانند Razer Phone 2 لوگوی RGB در پنل پشتی دارد و علاوه بر این دو نوار چراغی هم در کناره‌های فریم آن دیده می‌شود.

image

هر دو گوشی Black shark 2 و Razer Phone 2 قرار است به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز شوند و 8 گیگابایت هم حافظه رم داشته باشند. البته انتظار می‌رود شیائومی محصول هوشمند تازه خود را به جای 64 گیگابایت حالا به حداقل 128 گیگابایت در نسخه پایه مجهز کند. صفحه نمایش این گوشی هم قرار است کشیده‌تر طراحی شود و از نسبت تصویر 18:9 پشتیبانی کند. در آخر باید به قیمت احتمالی 500 دلار برای این گوشی سطح بالا و توانمند اشاره کنیم در حالی که گفته می‌شود Razer Phone 2 احتمالا به قیمت 799 دلار روانه بازار خواهد شد.

Black Shark 2 گوشی هوشمندی با پشتیبانی از قابلیت‌های سطح بالا و پرچمدار به شمار می‌رود اما ممکن است از نظر طراحی ظاهری چندان مدرن نباشد. این گوشی احتمالا به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و حسگر اثرانگشت آن هم از نوع فیزیکی در همین پنل تعبیه می‌شود. به طور کلی انتظار می‌رود ضخامت بدنه Black Shark 2 برخلاف پرچمداران مدرن امروزی زیاد باشد چراکه این گوشی در نهایت یک گوشی گیمینگ به شمار می‌رود و قابلیت پردازش و همچنین امکانات خنک کنندگی سیستم داخلی آن از طراحی ظاهری‌اش مهم‌تر هستند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)