خانهاخبار
آیفون Xr با قاب جدید شفاف عرضه می‌شود

آیفون Xr با قاب جدید شفاف عرضه می‌شود

قاب‌های رسمی اپل برای آیفون در دو جنس چرمی و سیلیکونی عرضه می‌شوند اما ظاهرا با عرضه iPhoen Xr قاب شفاف نیز به این دسته از لوازم جانبی اپل اضافه خواهد شد.
۱۳۹۷/۷/۲۱

حدود دو هفته تا ورود آیفون Xr به بازار باقی مانده و در بیانیه خبری عرضه این گوشی در کانادا به یک قاب جدید شفاف اشاره شده است. قاب شفاف اپل ۵۵ دلار کانادا قیمت دارد و هنوز مشخص نیست که آیا در تمام کشورها به‌فروش می‌رسد یا عرضه آن محدود به کشورهای خاصی است.

آیفون ۱۰ آر ارزان‌ترین آیفون ۲۰۱۸ اپل به‌شمار می‌رود و پیش‌بینی می‌شود که به پرفروش‌ترین آیفون امسال بدل شود. آیفون ۱۰ آر از رنگ‌بندی متنوعی برخوردار است و همین باعث شده که اپل به فکر تولید یک قاب شفاف برای آن باشد که به‌خوبی جذابیت ظاهری گوشی را در عین محافظت نمایان کند.

معمولا در بازار لوازم جانبی قاب‌های شفاف جز قاب‌های ارزان به شمار می‌روند اما نمونه اپلی آن چندان مقرون به‌صرفه نیست. با احتساب قیمت دلار کانادا (حدود ۱۰ هزار تومان) این قاب (بدون در نظر گرفتن مالیات) ۵۵۰ هزار تومان قیمت دارد که در ایران برای چنین محصولی بسیار گران است. با این حال اگر روی استفاده از لوازم جانبی رسمی اپل اصرار دارید به‌زودی می‌توانید این محصول را در بازار ایران نیز با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان پیدا کنید. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲۱
مگه کسی مغزِ? خورده باشه ۶۰۰ بده به قاب.
با این پول میشه پنج‌نفر بری اربعین، و تا خودِ اونجا تُخمه بو نداده بِشکنی