خانهاخبار
Honor 8C معرفی شد؛ همراهی قدرت‌مند با قیمت بسیار مناسب

Honor 8C معرفی شد؛ همراهی قدرت‌مند با قیمت بسیار مناسب

برند آنر گوشی ارزان‌قیمت جدید خود را با قیمت 158 دلار معرفی کرده است؛ این مدل از نمایشگر 6.26 اینچی، چهار گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‎‌کند.
۱۳۹۷/۷/۱۹

هوآوی هرساله محصولاتی را با برند Honor عرضه می‌کند؛ پس از معرفی دو گوشی میان‌رده Honor 8X و Honor 8X Max حال نوبت به رونمایی از یک گوشی رده‌پایین رسیده است که با نام تجاری Honor 8C به بازار عرضه خواهد شد. اگر به دنبال گوشی فاقد ناچ هستید، احتمالا Honor 8C ناامیدتان خواهد کرد؛ به دنبال رویه‌ای که اخیرا اتخاذ کرده‌اند، شرکت چینی میان‌رده جدید خود را با یک زائده کوچک ارائه می‌دهد که البته این طراحی باعث شده تا نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه در سطح قابل قبولی قرار داشته باشد. 

image

مشخصات گوشی Honor 8C در یک نگ نگاه:

  • نمایشگر 6.26 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD+؛ نزدیک به 86.6 درصد از پنل جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص یافته است.
  • چهار گیگابایت رم / 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (به وسیله کارت حافظه Micro SD)
  • تراشه اسنپدراگون 632 کوالکام 
  • باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت؛ بدون پشتیبانی از شارژ سریع
  • دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و زیباسازی چهره / دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • حسگر اثرانگشت
  • ضخامت: 7.98 میلی‌متر 
  • قیمت: 158 دلار (چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه) / 201 دلار (چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه)
image

گوشی جدید Honor 8C از تراشه Kirin استفاده نمی‌کند که در نگاه اول، کمی غافل‌گیرکننده است؛ شرکت چینی ترجیح داده تا گوشی جدیدش را به پردازنده اسنپدراگون 632 کوالکام مجهز نماید. همین موضوع باعث شده است تا آنر 8 سی اولین گوشی در بازار باشد که با تراشه اسنپدراگون 632 کوالکام راهی بازار می‌شود؛ پردانده مذکور نسبت به نسل قبل تا 40 درصد قدرت پردازشی بالاتری را ارائه می‌دهد و از واحد پردازش گرافیک Adreno 506 برخوردار است. گوشی جدید برند Honor تنها با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ می‌توانید این مدل را در دو نسخه با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید که البته هر دو مدل از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند. بعید نیست برند Honor در آینده‌ی نه‌چندان دور، مدل دیگری را با شش گیگابایت رم معرفی نماید. 

سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 روی گوشی جدید Honor اجرا می‌شود؛ رابط‌کاربری با با پوسته اختصاصی هوآوی موسوم به EMUI شخصی‌سازی شده است. فعلا نمی‌دانیم این گوشی چه زمانی به‌روزرسانی اندروید پای را دریافت خواهد کرد اما بعید نیست که چینی‌ها، نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی تازه‌نفس خود منتشر نمایند. در قاب پشتی، هوآوی از ترکیب دو سنسور استفاده کرده است؛ یکی از سنسورها 13 مگاپیکسلی بوده و لنزی با دیافراگم F1.8 دارد و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی که برای ثبت تصاویر با افکت بوکه کاربرد خواهد داشت، از لنزی با دیافراگم F2.4 بهره می‌گیرد. دوربین اصلی از فوکوس خودکار بهره‌مند شده است و هوش مصنوعی، کمک می‌کند تا چهره اشخاص در هنگام عکاسی بهبود پیدا نماید. درون بریدگی که Honor در بالای نمایشگر گوشی Honor 8C اعمال کرده، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 تعبیه شده است.

image

گوشی جدید چینی‌ها به باتری غول‌آسای 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و از شارژ استاندارد 5 ولت / 2 آمپر پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، خبری از شارژ سریع نخواهد بود. این موضوع باعث می‌شود تا مدت زمان لازم برای شارژ کامل گوشی Honor 8C طولانی باشد اما باید به این موضوع توجه داشت که گوشی جدید آنر از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد و با توجه به مشخصات دیگری که برای این گوشی درنظر گرفته شده، انتظار داریم Honor 8C شارژدهی قابل قبولی را ارائه دهد که شما را تا دو روز از شارژ مجدد گوشی بی‌نیاز خواهد کرد.

Honor 8C در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد شد؛ مشکی، طلایی، آبی و بنفش. قیمت نسخه پایه این گوشی 158 دلار است؛ مدل مجهز به چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه. در همین حال، مدل دیگر که با 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است، با قیمت 201 دلار راهی بازار خواهد شد. برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم که HMD Global گوشی Nokia 3.1 Plus را اخیرا با نمایشگر 6 اینچی، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت به قیمت 150 دلار معرفی کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

zainab67

۱۳۹۹/۸/۳
سلام امکاناتی که گفته خوبه
ولی خب میخواستم از این سایت سفارش بدم

Ramin

۱۳۹۸/۹/۱۸
سلام من دارمش خیلی عالیه واسلام اصلا در خریدش شک نکنید

Vahid_N_Mehrab

۱۳۹۸/۸/۱۷
با سلام خسته نباشید، عزیزانی که میدونن لطفا راهنمایی کنم من قصد دارم این گوشی رو بخرم آیا رم ۴ با ۶۴ گیگ حافظ گیرم میاد در ایران یا خیر با تشکر از پاسخگو شما.

شاهین

۱۳۹۸/۷/۲۴
اینرتنت این گوشی 4g هست ی 4.5g ؟ چون چیپ ستش 632 هست و از 450 جدید تره ولی داخل بعضی از سایت ها نوشته 4g در حالی که y72019 با چیپ ست 450 اینترنتش 4.5g هست.

ف. ن

۱۳۹۸/۷/۱۲
من دارم عالیه