خانهاخبار
تصاویری تازه از آیپد پرو ۲۰۱۸ منتشر شد

تصاویری تازه از آیپد پرو ۲۰۱۸ منتشر شد

لحظاتی پیش، تصاویر تازه ای از آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل منتشر شد که در آن‌ها نگات جالب توجهی دیده می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۱۹

مدت‌هاست که شایعاتی درباره یک آیپد کاملا جدید با نمایشگری بدون حاشیه و عملکردی کم نظیر به گوش می‌رسد؛ محصولی که با پیروی از آیفون ۱۰ به سنسور تشخیص چهره و طراحی جدید مجهز خواهد شد. تا به امروز اطلاعات مختلفی درباره این محصول شنیده ایم و حتی شاهد رندرهای این محصول نیز بوده‌ایم، اما امروز شاهد انتشار چند تصویر تازه دیگر از این محصول هستیم که در ادامه، به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. 

image

اول از همه، بد نیست یادآوری کنیم که تمام تصاویر منتشر شده ممکن است صحت نداشته باشند و آیپد پرو ۲۰۱۸ به شکل دستگاه متفاوت تری ظاهر شود، اما به هرحال بررسی این تصاویر خالی از لطف نیستند. اولین تصویری که می‌بینیم مربوط به آیپد پروی جدید با نمایشگری بدون حاشیه بوده که درون یک کیس قرار گرفته است. مشکوک ترین نکته درباره این تصاویر، عدم وجود دوربین Truedepth برای سیستم تشخیص ‌چهره با فیس آیدی است. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، منابع زیادی به مجهز شدن آیپد پرو‌های جدید به سنسور تشخیص چهره اشاره داشته اند؛ حتی کدهای مربوط به فیس آیدی آیپد در iOS 12 دیده شده است. به همین جهت، دیدن این تصاویر برای ما کمی جای سوال ایجاد می‌کند که آیا اپل واقعا قید فیس آیدی در آیپدهای جدید را خواهد زد یا خیر.     جدا از این مورد، می‌توان استفاده از اسپیکرهای چهارگانه و البته نمایشگر بدون حاشیه را به وضوح مشاهده کرد.

نکته جالب دیگر در عکس بعدی دیده می‌شود. درست همانند رندرهایی که چند ماه پیش منتشر شد، آیپد پرو جدید طراحی تخت تری داشته و لبه‌های تراش خورده هم در آن دیده می‌شود، اما جک ۳.۵ میلی متری هدفون، موردی تازه است و در رندرهای قبلی شاهد این پورت در دستگاه نبودیم. شاید اپل برنامه دارد که جک هدفون را برای آیپدهای خود حفظ کند که خود خبری خوب است. نمای پشتی دستگاه نیز به لطف شکل دوربین و خطوط آنتن، تا حدی یادآور طراحی آیفون ۷ است. درکل این تصاویر منتشر شده از آیپد پرو جدید اپل بود. انتظار می‌رود که در ماه جاری یعنی اکتبر، اپل این محصول را در کنار مک بوک جدید و ارزان قیمت خود رونمایی کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)