خانهاخبار
نیمی از آیفون‌ها و آیپدهای اپل به iOS 12 به‌روزرسانی شده‌اند

نیمی از آیفون‌ها و آیپدهای اپل به iOS 12 به‌روزرسانی شده‌اند

براساس یک گزارش جدید، آپدیت iOS 12 روی 50 درصد از آیفون‌ها و آیپدهای اپل نصب شده است. تنها 20 روز زمان لازم بوده است تا نیمی از آیفون‌ها و آیپدها به نسخه جدید سیستم‌عامل iOS به‌روزسانی شوند.
۱۳۹۷/۷/۱۸

سیستم‌عامل iOS 12 یکی از بهترین به‌روزرسانی‌هایی محسوب می‌شود که اپل در طی چند سال اخیر منتشر کرده است؛ این به‌روزرسانی نه تنها بهبودهایی را برای سیستم‌عامل iOS به همراه دارد که تجربه استفاده از سیستم‌عامل موبایلی اپل را جذاب‌تر می‌کند، بلکه باعث بهبود عملکرد گوشی‌های قدیمی اپل می‌شود. به همین جهت، علت اینکه چرا کاربران زیادی گوشی‌های آیفون و تبلت آیپد خود را به سیستم‌عامل iOS 12 به‌روزرسانی کرده‌اند و حتی در یک بازه زمانی مشابه، نسخه جدید سیستم‌عامل iOS نسبت به iOS 11 محبوب‌تر شده؛ به راحتی مشخص می‌شود. 

image

براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، نزدیک به نیمی از آیفون‌ها و آیپدهای اپل سیستم‌عامل iOS 12 را اجرا می‌کنند. نسخه جدید سیستم‌عامل iOS موفق شده تا به این رقم خیره‌کننده در طی مدت 20 روز دست پیدا نماید؛ در حالی‌که برای به‌روزرسانی نیمی از آیفون‌ها و آیپدهای اپل به سیستم‌عامل iOS 11 نزدیک به یک ماه زمان لازم بوده است. به‌نظر می‌رسد موفقیت نسخه جدید سیستم‌عامل iOS بدین خاطر باشد که آی‌او‌اس 12 سیستم‌عامل پایداری است و عملکرد بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد. عملکرد این نسخه از سیستم‌عامل iOS حتی روی گوشی قدیمی نظیر iPhone 5S اپل نیز قابل قبول بوده و کاربران گزارش می‌دهند که با دریافت این به‌روزرسانی، عملکرد دستگاه 5 ساله‌شان بهبود پیدا کرده است.

لازم به‌ذکر است که اطلاعات تازه منتشر شده توسط Mixpanel از یک منبع شخص‌ثالث به‌دست آمده است و باید منتظر آمار و ارقام رسمی اپل باشیم که دقت‌ بالاتری دارد. سابقه نشان می‌دهد اطلاعات منابع شخص‌ثالث که از تجزیه‌ و تحلیل دستگاه کاربران در هنگام استفاده از اینترنت یا برنامه‌های موبایلی به‌دست می‌آید؛ نسبت به آمار و ارقامی که خود کوپرتینویی‌ها با استناد به اپ استور ارائه می‌دهند، همواره متفاوت بوده است. شما جی‌اس‌امی‌ها آپدیت iOS 12 را روی گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود نصب کرده‌اید؟ در رابطه با این نسخه از سیست‌عامل iOS چه نظری دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی اصغر

۱۳۹۷/۷/۱۹
فقط سرعتش بالاست
ولی از وقتی اپدیت کردم مشکل سیگنال برام پیش اومده و انتنم رفته
برای گوشی دوستمم مشکل صدا پیش اومده
هرچقدرم ریستور و دی اف یو زدیم تاثیری نداشت..
واقعا تاسف برانگیزه واسه برند اپل
با یه اپدیت “رسمی” اینهمه مشکل پیش بیاد
منتظرم 12.1 بیاد اگه حل نشد
مشکل سخت افزاری و هزینه تعمیر بیس باند ۷ عجیییییب بالا

قاسم

۱۳۹۷/۷/۱۸
من2ماه ایفون 5اس دارم به ios12ابدیت کرده بودم ازهمه نظرعالی بودودیشب هم به نسخه 12.0.1 ابدیت کردم که ازهمه نظرعالی ترین شده فقطخداکنه به ios13 هم ابدیت بشه

محمدجواد

۱۳۹۷/۷/۱۸
سلام من گوشيم الان آپديت ios 12 براش نمياد،تو قسمت آپديت كه ميرم،مينوسه شما گوشيتون آپديت شده به ios 11.4.1 و گوشيتون آپديته،كسي نميتونه كمك كنه؟؟؟

Reza

۱۳۹۷/۷/۱۸
Man se 64 daram... vaghean iOS 12 kheyli sorate goshi ro bala borde ... kheyli sorat bishtar shode...

sajad

۱۳۹۷/۷/۱۸
اره خیلی خوبه چند نفر به فکر دونگرید افتادند