خانهاخبار
مشخصات Honor 8C فاش شد؛ باتری غول‌آسای 4000 میلی‌آمپری و نمایشگر 6.25 اینچی

مشخصات Honor 8C فاش شد؛ باتری غول‌آسای 4000 میلی‌آمپری و نمایشگر 6.25 اینچی

برند آنر به‌زودی از یک گوشی میان‌رده جدید معرفی خواهد کرد که Honor 8C نامیده می‌شود؛ مشخصات سخت‌افزاری این مدل به‌تازگی فاش شده است که از عرضه Honor 8C با نمایشگر 6.25 اینچی، چهار گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپری خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۷/۱۸

هوآوی هر ساله محصولات مختلفی را به بازار عرضه می‌کند؛ برخی از گوشی‌های هوشمند خود را با برند Honor ارائه می‌دهد و برخی دیگر را با برند خود راهی بازار می‌کند. گوشی‌هایی که با برند Honor عرضه می‌شوند، از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است و به‌نظر می‌رسد که شرکت چینی با معرفی یک گوشی جدید، تصمیم دارد تا طرفداران خود را هیجان‌زده نماید. Honor 8C نام میان‌رده‌ای است که به‌زودی توسط برند آنر هوآوی معرفی خواهد شد؛ رونمایی از این گوشی برای 11 اکتبر درنظر گرفته شده است.

image

با اینکه Honor 8C هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است اما کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای در حدود 14 دلار در لیست افرادی قرار بگیرند که گوشی جدید آنر هوآوی را پیش‌خرید خواهند کرد. شرکت چینی گوشی جدید خود را با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 عرضه خواهد کرد و خبری از اندروید پای نیست؛ انتظار داریم رام گوشی توسط شرکت سازنده شخصی‌سازی شده باشد. هوآوی گوشی‌های هوشمند خود را با رام EMUI ارائه می‌دهد که در نسخه‌های اخیر آن، رابط‌کاربری به نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید شباهت بیشتری دارد. 

image

Honor 8C مانند دیگر محصولاتی که برند آنر اخیرا عرضه کرده است، طراحی تمام‌صفحه دارد؛ با این‌حال، لوگوی برند Honor همچنان در پنل جلوی گوشی قابل مشاهده است. شرکت چینی در بالای نمایشگر بریدگی اعمال کرده تا نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه را افزایش دهد؛ به‌طوری‌که نزدیک به 86.6 درصد از پنل جلوی گوشی با صفحه‌نمایش 6.25 اینچی پوشانده شده است. نسبت ابعاد نمایشگر 19:9 اعلام شده است تا Honor 8C از میان‌رده‌های دیگر که نمایشگر 18:9 دارند؛ متمایز باشد. با اینکه رزولوشن نمایشگر در شایعات جدید اعلام نشده است اما HD+ خواهد بود؛ این گوشی مدتی پیش در TENAA رویت شده است و اطلاعات به‌دست آمده، نشان می‌دهد که میان‌رده جدید برند آنر هوآوی نمایشگری با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل خواهد داشت.

image

 

 Honor 8C برخلاف دیگر گوشی‌هایی که برند آنر عرضه کرده است، فاقد تراشه Kirin خواهد بود؛ ظاهرا شرکت چینی گوشی جدیدش را به پردازنده اسنپدراگون 632 کوالکام مجهز خواهد کرد. این پردازنده 14 نانومتری بوده و اوایل سال در کنار تراشه اسنپدراگون 439 و اسنپدراگون 432 معرفی شده است. میان‌رده جدید برند آنر هوآوی با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد و خبری از نسخه دیگر با حافظه رم بالاتر نیست؛ برند Honor تنها این حق را به خریداران می‌دهد تا بین نسخه 32 و 64 گیگابایتی یک مدل را انتخاب نمایند. صرف‌نظر از اینکه کدام نسخه را انتخاب کنید، همواره می‌توانید با کارت حافظه Micro SD فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید.

image

Honor 8C از دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می‌گیرد؛ سنسور اصلی که 13 مگاپیکسلی است، لنزی با دیافراگم F1.8 دارد. همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پنل جلوی گوشی گنجانده شده که برای ثبت تصاویر سلفی کاربرد خواهد داشت. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصاتی است که میان‌رده جدید برند آنر هوآوی ارائه خواهد داد. هنوز نمی‌دانیم این گوشی چه قیمتی خواهد داشت اما تا رونمایی از Honor 8C زمان زیادی باقی نمانده است. مشخصات میان‌رده جدید برند آنر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)