خانهاخبار
بلندگوی هوشمند Google Home Hub با نمایشگر 7 اینچی و قیمت 150 دلار معرفی شد

بلندگوی هوشمند Google Home Hub با نمایشگر 7 اینچی و قیمت 150 دلار معرفی شد

گوگل به‌تازگی از بلندگوی هوشمند Home Hub رونمایی کرده است که نمایشگر 7 اینچی داشته و از دستیار صوتی گوگل اسیستنت برخوردار است. این بلندگو در تاریخ 22 اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۷/۱۷

گوگل تاکنون سه بلندگوی هوشمند را به بازار عرضه کرده است که برای تعامل با دستیار صوتی گوگل اسیستنت و انجام کارهای روزمره نظیر اطلاع از وضعیت آب‌وهوا کاربرد دارند. با این‌حال، لنوو نمایشگر هوشمند Smart Display را ارائه داده و آمازون نیز با ارائه نمایشگر هوشمند خود که از دستیار صوتی الکسا استفاده می‌کند؛ کار را برای بلندگوهای هوشمند که نمایشگر ندارند، دشوار کرده‌‌ است. گوگل نیز برای اینکه از رقابت عقب نیافتد، به‌تازگی صفحه‌نمایش هوشمند خود را با نام Home Hub معرفی کرده است؛ این نمایشگر هوشمند که از موادی با کیفیت بالا ساخته شده و از دستیار صوتی گوگل برخوردار است، با قیمت 150 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نمایشگر هوشمند Google Home Hub از حالت Ambient EQ برخوردار است که به صورت خودکار روشنایی صفحه‌نمایش را تنظیم می‌کند. البته Home Hub فاقد دوربین سلفی است و عدم تعبیه دوربین سلفی روی این محصول، قابلیت‌های آن‌را محدودتر خواهد کرد؛ به‌طوری‌که نمی‌‍توانید با دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید و باید از گوشی هوشمند خود کمک بگیرید. قابلیت دیگری که برای نمایشگر هوشمند گوگل درنظر گرفته شده، Voice Match نامیده می‌شود که نتایج جست‌وجو را متناسب با صدای اعضای خانواده شخصی‌سازی می‌کند؛ به عبارت دیگر ممکن است با جست‌وجو یک عبارت مشابه اما با دو صدای مختلف، گوگل اسیستنت نتایج متفاوتی را به شما نشان دهد. 

image

صفحه‌نمایش هوشمند Google Home Hub از داشبورد برخوردار است که لیست تمامی محصولات هوشمندتان را در یک مکان نشان می‌دهد؛ داشبورد همچنین به نسخه موبایل برنامه Google Home اضافه خوهد شد. از آنجایی‌که نمایشگر هوشمند گوگل به صفحه‌نمایش 7 اینچی مجهز شده است، می‌توان از این محصول انتظار داشت که به عنوان یک فریم برای نمایش تصاویر کاربرد داشته باشد؛ گوگل این امکان را از کاربران دریغ نکرده است و با متصل شدن Google Home Hub به حساب شما در Google Photos، تصاویر دلخواه شما به نمایش در می‌آید. باید اشاره کرد که گوگل از هوش مصنوعی بهره برده است تا تصاویر تکراری یا تصاویری که مات هستند و برای نمایب مناسب نیستند؛ محدود شوند. 

اگر بلندگوی هوشمند Google Home Hub را خریداری کنید، می‌توانید تا شش ماه به صورت رایگان از نسخه پریمیوم سرویس یوتیوب استفاده کنید. بلندگوی هوشمند گوگل که به نمایشگر 7 اینچی مجهز شده است، در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد شد و پیش‌فروش آن از امروز آغاز می‌شود. سفارش کاربران در تاریخ 22 اکتبر به دست آن‌ها خواهد رسید. همان‌طور که در ابتدا نیز گفته شد، بلندگوی هوشمند Google Home Hub با قیمت 149 دلار به بازار عرضه می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)