خانهاخبار
Huawei P20 Pro قهرمان با دوام‌ترین باتری سال شد

Huawei P20 Pro قهرمان با دوام‌ترین باتری سال شد

بر مبنای آزمایش‌های Tom’s Guide: هوآوی P20 Pro قهرمان با دوام‌ترین باتری سال شد
۱۳۹۷/۷/۱۷

در چند سال اخیر شاهد سیر تکاملی پیشرفت هوآوی در زمینه  بهبود طول عمر باتری گوشی‌های هوشمند بودیم. اگرچه در ابتدا سری Huawei Mate لقب رهبری با دوام‌ترین باتری‌ها را به خود اختصاص داده‌بود اما حال شاهد برتری سری Huawei P در این زمینه هستیم که حتی توانسته در آزمایشات مربوطه بهترین نتایج را با فاصله زیادی نسبت به رقیبان خود کسب کند.
چندی پیش رسانه  معتبر Tom’s Guide به صورت زنده آزمایش‌هایی را روی  جدید‌ترین دستگاه‌های سال انجام داد. نتایج این آزمایش‌ها نشان می‌دهد Huawei P20 Pro دارای با دوام‌ترین طول عمر باتری‌ها با 14 ساعت و 13 دقیقه، حتی با اختلاف 2 ساعت نسبت به Google Pixel 2 XL است.

image

 

دوام باطری سامسونگ  Note 9 با 11 ساعت و 26 دقیقه و plus 6 با 11 ساعت و 22 دقیقه ثبت شده  و نکته قابل توجه این است که با وجود آنکه تنها مدت کوتاهی از رونمایی  آیفون  XS Max می‌گذرد، اما دوام باتری این گوشی  با 10 ساعت و 38 دقیقه در سطح متوسط قرار گرفته و رکورد ضعیف 9 ساعت و 41 دقیقه نیزبرای آیفون  XS ثبت شده‌است.
البته بنا بر شنیده‌ها هوآوی قصد دارد این رکورد را نیز جابجا کند و در سری جدید گوشی‌های خود یعنی mate 20 به خصوص در مدل Huawei Mate 20 Pro از باتری به مراتب قوی‌تری بهره ببرد. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

فرزاد

۱۳۹۷/۷/۲۰
یعنی خدا

AliReza_S7

۱۳۹۷/۷/۱۸
برند هواوی در زمینه گوشی های موبایلش داره سنگ تموم میذاره و بهترین محصولات رو به بازار ارائه میکنه و در زمینه باتری پیشرفت بسیاری کرده و حتما بهتر هم خواهد شد...نسبت به رقبا شما گوشی با دوام تر و مقرون بصرفه تری خواهید داشت،بنظرمن بهترین برند در این زمینه در این چندسال اخیر هواوی بوده و خواهد بود...اینکه خیلی ها میگن هواوی گوشی خوبی نیست حرف توخالی و بی معنی هست

رضا

۱۳۹۷/۷/۱۸
شک ندارم اگه میت10پرو روهم میاوردن تو این تست مقاومت اول میشد
خودم میت10پرو دارم یکی از دوستام هم پی20پرو داره دوروزکامل باهم رفتیم کوه و مثل هم از گوشیامون استفاده کردیم اما باتری اون زودتر خالی شد من14%مونده بودتازه!!!
اینا سیاست‌های بازاریابی شرکت‌هاس.پی20پرو گرونه همینجوری هم فروش آنچنانی نداشته پس مجبوره که بخاطر بازار فروشش توهمه ی بنجمارک ها از پی20پرو اسم ببره نه میت10پرو! شماخودتون بریدببینیدتست مقاومت بدنه ی میت10پرو با پی20پرو رو. اصن پی 20 به راحتی شکست و خوردشدامامیت10پرواصلاخم به ابرو نیاورد! حتی کیفیت صفحه نمایش میت از پی بهتره مخصوصا زیرنورخورشید خوانایی بهتری داره میت10پرو! حالابذارمیت20پروبیاد ببینیداون چه غولیه واسه خودش. من شخصا هیچوقت ازسری pخوشم نیومد نمیدونم چرا

Mohsen

۱۳۹۷/۷/۱۷
مطمین باش هاردش ۶ ماه کار کرد میسوزه???

محمد

۱۳۹۷/۷/۱۷
هنگ جی به چه امیدی زنده س همیشه تو رده بندی ها آخره خخخخخخخخخخخخخ