خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار گیمینگ Huawei Mate 20X در رویداد 24 مهر

احتمال معرفی پرچمدار گیمینگ Huawei Mate 20X در رویداد 24 مهر

رویداد تازه هوآوی 24 مهر برگزار می‌شود. انتشار تیزر رسمی تازه‌ای توسط این سازنده چینی حالا به احتمال رونمایی از یک گوشی پیشرفته گیمینگ تحت عنوان Mate 20X قوت بخشیده است. گوشی مذکور احتمالا در کنار پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro رونمایی می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۱۷

چند هفته پیش برای اولین بار شایعه شد که هوآوی سه مدل از سری پرچمدار Mate 20 را در دست توسعه دارد. پیش از این در اکثر گزارش‌ها به دو مدل Mate 20 و Mate 20 Pro اشاره شده بود و البته برخی از سومین مدل احتمالی تحت عنوان Mate 20 Porsche Design یاد کرده بودند. حالا تیزر تبلیغاتی تازه‌ای منتشر شده و همه معادله‌ها را برهم زده است. هوآوی شب گذشته تصویر تیزر تازه‌ای را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد سومین مدل از این سری پرچمداران تازه احتمالا Porsche Design نخواهد بود و باید منتظر ورود گوشی متفاوتی باشیم.

سومین مدلی که قرار است 24 مهر در کنار پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro معرفی شود احتمالا Mate 20X نام دارد. این اطلاعات همچنین به ویدیوی تیزر تبلیغاتی دیگری مربوط می‌شود که از ورود گوشی تازه‌ای با باتری بزرگ خبر می‌دهد. علاوه بر تعبیه باتری با ظرفیت بالا به تکنولوژی پیشرفته برای خنک کردن سیستم پردازش و جلوگیری از داغ شدن دستگاه اشاره شده است که نشان می‌دهد احتمالا با یک گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ مواجه هستیم.

image

انتشار این اطلاعات آن هم در شرایطی که دیگر زمانی تا موعد رونمایی از پرچمداران Mate 20 باقی نمانده بسیار غافلگیرکننده است. با پرس و جو در این مورد متوجه شدیم که گوشی Mate 20X هوآوی احتمالا صفحه نمایش 7.21 اینچی از نوع OLED با وضوح تصویر 2240 در 1080 دارد و از پردازنده سطح بالای 7 نانومتری Kirin 980 قدرت می‌گیرد. باتوجه به کانفیگ حافظه که پیش از این منتسب به مدل Mate 20 Porsche Design منتشر شده بود به نظر می‌رسد که پرچمدار گیمینگ این سازنده چینی 4، 6 یا 8 گیگابایت رم داشته باشد و در نسخه‌های مختلف با حافظه داخلی پیش فرض و قابل ارتقای 128، 256 و 512 گیگابایت معرفی شود.

انتظار می‌رود گوشی گیمینگ Mate 20X هم در کنار Mate 20 و Mate 20 Pro در خلال برگزاری رویداد 16 اکتبر (24 مهر) رسما معرفی شود. علاوه بر این گوشی‌ها گفته می‌شود که هوآوی قصد دارد از ساعت هوشمند Huawei Watch GT و همچنین هدفون بی سیم Freebuds 2 Pro هم در این رویداد رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسام

۱۳۹۷/۷/۱۷
خواستن توانستن!