خانهاخبار
ساخت قسمت پایانی بازی The Walking Dead بر عهده Skybound خواهد بود

ساخت قسمت پایانی بازی The Walking Dead بر عهده Skybound خواهد بود

پس از تعدیل نیرو و ورشکستگی شرکت Telltale، ساخت عنوان محبوب The Walking Dead توسط Skybound انجام خواهد شد.
۱۳۹۷/۷/۱۷

اگر اخبار مربوط به حوزه بازی‌های کامپیوتری را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که شرکت Telltale به دلیل مسائل مختلفی، اعلام ورشکستگی کرد. این موضوع برای هواداران این شرکت خبری شوکه کننده بود، چرا که با اعمال تعدیل نیرو و اعلام ورشکستگی Telltale، آینده بازی‌هایی همچون The Wolves Among Us و البته سری بازی‌های Batman تباه شد. می‌توان به جرات گفت که The Walking Dead جذاب ترین عنوانی است که این شرکت توسعه داده و حال شرکتی به نام Skybound، اعلام کرده که آن‌ها با همکاری Telltale ساخت قسمت پایانی عنوان The Walking Dead را بر عهده خواهند گرفت. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

شاید بد نباشد بدانید شرکت Skybound در گذشته نیز در ساخت سری محبوب The Walking Dead نقش داشته است و حال، این شرکت به طور رسمی، فعالیت خود برای ساخت قسمت پایانی این عنوان را اعلام کرده است.

یک ماه پیش بود که به طور ناگهانی، Telltale خبر از تعدیل نیروی بسیاری از کارکنان خود داد که این موضوع، خبر از پایان کار این شرکت می‌داد. با اتفاق افتادن این موضوع، بسیاری از بازیکنان بابت آینده عنوان The Walking Dead نگران شدند و تصور بر این بود که پایانی بر این بازی نبینیم، اما خوشبختانه این موضوع صحت ندارد و ساخت نسخه پایانی ‌این بازی در جریان خواهد بود.

در طی تعدیل نیروی Telltale، بیش از ۲۰۰ کارمند، شغل خود را در این شرکت از دست دادند و بخش اعظمی از این کارمندان، بر روی ساخت قسمت آخر بازی The Walking Dead تمرکز داشتند. با بدست گرفتن فرآیند ساخت بازی توسط Skybound، سوالات زیادی پیرامون شکل گیری بازی مطرح شده است که به گفته مدیرعامل این شرکت، پاسخ به تمامی این سوالات به زودی مطرح خواهند شد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم عنوان The Walking Deadnرا تجربه کرده اید؟ نظرتان را درباره تعطیلی استدیوی Telltale با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)