خانهاخبار
سیستم های ویندوزی را با اسکنر اثر انگشت گوشی اندرویدی آنلاک کنید

سیستم های ویندوزی را با اسکنر اثر انگشت گوشی اندرویدی آنلاک کنید

دستگاه‌های ویندوزی چه از نوع دسکتاپ و یا لپتاپ، سرانجام به چرخه استفاده از تکنولوژی بایومتریک وارد شدند و می توانید به وسیله اثر انگشت، تسلط بیشتری روی آنها داشته باشید.
۱۳۹۷/۷/۱۶

همان‌طور که می دانید، محصولاتی که از ویندوز 10 استفاده می کنند، از قابلیت Windows Hello‌ بهره‌مند هستند. از سوی دیگر برخی گجت‌های امروزی به تکنولوژی اثر انگشت مجهز هستند و بسیاری از افراد نیز به این ویژگی وابسته شده‌اند. اسکنر اثر انگشت روی بسیاری از گوشی‌های جدید دیده می شود، اما استفاده از آنها روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آنچنان که باید و شاید مرسوم نیست. به نظر شما اگر ویژگی اثر انگشت موبایل‌ها به دستگاه‌های ویندوزی وارد شود، اتفاق هیجان انگیزی به حساب می‌آيد؟ اگر تمایل به این کار دارید، باید به برخی از نرم‌افزارهای سوم شخص پناه برده و آنها را روی گوشی و سیستم ویندوزی خود نصب کنید.

image

اگر یکی از محصولات سامسونگ را در اختیار دارید، با استفاده از ویژگی Samsung Flow هم اینک می‌توانید با استفاده از اثر انگشت، کامپیوتر یا لپتاپ ویندوزی خود را آنلاک کنید. البته شایان ذکر است که این قابلیت در حال حاضر تنها روی برخی گوشی‌های سامسونگ به چشم می‌خورد و از طرف دیگر نیز کامپیوتر شما باید به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز باشد.

یکی از اعضای انجمن برنامه‌نویسی XDA با نام کاربری Andrew-X به تازگی نرم‌افزاری را طراحی کرده است که گوشی‌ها و نسخه‌های مختلف ویندوز را تحت پوشش قرار می دهد. اگر موبایل شما به سیستم عامل اندروید مارشمالو (6.0) یا نسخه‌های بالاتر مجهز بوده و کامپیوترتان نیز از ویندوز ویستا یا ورژن‌های بعدی بهره می برد، می توانید از این قابلیت استفاده کرده و به کمک اسکنر اثر انگشت، سیستم ویندوزی را آنلاک کنید. همچنین در صورت پرداخت درون برنامه ای به مبلغ 1.99 دلار، می‌توانید تبلیغات را حذف کرده و ویژگی‌های دیگری مانند Wake-on-Lan یا پشتیبانی از چند دستگاه به صورت همزمان را فعال کنید.

برای بهره‌گیری از این سیستم، باید نرم‌افزارهای مورد نیاز را روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید. اپلیکیشن Remote Fingerprint Unlock روی پلی استور گوگل قرار گرفته و از امنیت بالایی نیز برخوردار است. از سوی دیگر، ماژول شناسایی اثر انگشت را باید از گوگل درایو برنامه‌نویس آن دانلود کنید.

پس از نصب و استفاده، لطفا تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)