خانهاخبار
مشخصات گوشی میان‌رده موتو G7 موتورولا؛ نمایشگر غول‌آسای 6.4 اینچی!

مشخصات گوشی میان‌رده موتو G7 موتورولا؛ نمایشگر غول‌آسای 6.4 اینچی!

مشخصات گوشی میان‌رده Moto G7 فاش شده است؛ ظاهرا موتورولا به تبعیت از روند رایج درنظر دارد تا میان‌رده جدیدش را با نمایشگر غول‌آسا عرضه کند و این گوشی را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۱۶

بازار گوشی‌های هوشمند در طی چند سال اخیر با تغییراتی مواجه شده است؛ رفته رفته باید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر کوچک را فراموش کنیم و خود را به محصولاتی با صفحه‌نمایش بزرگ عادت دهیم. شرکت‌های مختلف با حذف حاشیه‌های اضافی، محصولات خود را به نمایشگرهای بزرگ مجهز می‌کنند؛ در حالی‌که ابعاد گوشی‌های خود را چندان تغییر نمی‌دهند. سازندگان چینی نظیر آنر هوآوی و شیائومی حتی گوشی با صفحه‌نمایش 6.9 اینچ عرضه کرده‌اند و حتی بیشتر میان‌رده‌هایی که اخیرا معرفی می‌شوند؛ نمایشگری بزرگ‌تر از 6 اینچ دارند. موتورولا که نمی‌خواهد از رقبایش عقب بیافتد، در حال توسعه نسل جدید گوشی‌های سری Moto G است و براساس شایعات، تصمیم دارد تا آن‌ها را با نمایشگر بزرگ عرضه نماید. مدتی پیش لوگوی دو گوشی Moto G7 و Moto G7 Plus فاش شده بود؛ آن‌طور که پیداست، امسال موتورولا نسخه ارزان‌قیمت گوشی‌های سری Moto G را که با پسوند Play عرضه می‌شوند، ارائه نمی‌دهد. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر توسعه یک گوشی ارزان‌قیمت از سری Moto G که باتری با ظرفیت بالا دارد؛ منتشر نشده است.

image

تصویر فاش شده از نمونه آزمایشی Moto G7

اطلاعات تازه منتشر شده نیز به مشخصات گوشی Moto G7 اشاره دارد که نشان می‌دهد میان‌رده جدید موتورولا نمایشگری بزرگ و غول‌آسا خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد مدل مذکور از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی بهره می‌گیرد؛ موتورولا نمایشگری را با رزولوشن FHD+ برای میان‌رده جدید خود درنظر گرفته است. هنوز نمی‌دانیم پنل جلوی گوشی Moto G7 چگونه خواهد بود و آیا موتورولا میان‌رده‌های جدیدش را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه می‌دهد یا مانند سامسونگ و سونی نسبت به اعمال ناچ در نمایشگر گوشی‌های هوشمند، مقاومت خواهد کرد. آخرین گوشی‌هایی که موتورولا از سری Moto G6 عرضه کرده است، فاقد بریدگی در بالای نمایشگر بوده و شرکت سازنده تنها به نازک نگه‌داشتن حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسنده کرده است.

Moto G7 پردازنده هشت‌ هسته‌ای خواهد داشت که اگرچه مدل آن فاش نشده است اما انتظار داریم اسنپدراگون 636 کوالکام باشد. هنوز مشخص نیست گوشی Moto G7 Plus پردازنده قدرت‌مندتری خواهد داشت و اینکه موتورولا برای عرضه یک گوشی با تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام برنامه‌ریزی کرده یا خیر. دیگر مشخصاتی که انتظار داریم میان‌رده آینده موتورولا ارائه دهد، شامل چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین مشخص شده این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد که با توجه به پردازنده کم‌مصرف و نمایشگر FHD+ که برای Moto G7 درنظر گرفته شده، انتظار داریم شارژدهی مناسبی داشته باشد.

image

تصویری نیز از نمونه آزمایشی گوشی Moto G7 به‌دست آمده است که عرضه این مدل را با دوربین دوگانه تأیید می‌کند؛ ظاهرا موتورولا دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی را در قاب پشتی جای داده است. در رابطه با دوربین سلفی نیز اشاره شده که میان‌رده جدید موتورولا به سنسور 12 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر مجهز خواهد بود. سنسور اثرانگشت نیز در قاب پشتی جای گرفته است؛ همان‌طور که در میان‌رده‌های اخیر موتورولا دیدیم برای احراز هویت خود، تنها کافی است انگشت‌تان را روی لوگوی M که در قاب پشتی درج شده، نگه دارید. همچنین به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید موتورولا با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android Pie به بازار عرضه خواهد شد. لازم به‌ذکر است که Moto G7 قاب پشتی از جنس شیشه داشته و به همین جهت، نمونه آزمایشی فاش شده از آن بدنه پشتی براق دارد؛ ضمن اینکه یکی از رنگ‌بندی‌های جانشین Moto G6 قرمز خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)