خانهاخبار
احتمال معرفی Xiaomi LEX تحت عنوان Mi Note 4 در رویداد 23 مهر

احتمال معرفی Xiaomi LEX تحت عنوان Mi Note 4 در رویداد 23 مهر

رویداد تازه شیائومی 15 اکتبر (23 مهر) رسما معرفی می‌شود. علاوه بر پرچمدار سطح بالای Mi MIX 3 انتظار می‌رود یک گوشی میان رده تازه هم تحت عنوان Mi Note 4 در این رویداد معرفی شود. Mi Note 4 پیش از این با اسم رمز Xiaomi LEX در خبرها دیده شده بود.
۱۳۹۷/۷/۱۶

انتظار می‌رود شیائومی در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) رویداد تازه‌ای برگزار کند و در خلال آن از Mi MIX 3 و همچنین Note 4 پرده بردارد.

image

براساس اطلاعاتی که اخیرا باتوجه به انتشار تصاویر و ویدیوهای منتسب به Mi MIX 3 منتشر شده، این پرچمدار سطح بالای تازه قرار است از طراحی ظاهری جالب توجهی مخصوصا در پنل نمایش بهره ببرد. پتنت‌های قبلی سازنده هم از احتمال توسعه یک گوشی هوشمند با قاب کشویی خبر می‌دادند و حالا به نظر می‌رسد که این طراحی‌ها قرار است با ورود Mi MIX 3 به حقیقت بپیوندند. با توجه به ویدیوها و تصاویر زنده فاش شده و منتسب به Mi MIX 3 انتظار می‌رود تازه‌ترین پرچمدار این سازنده چینی با طراحی ظاهری بدون حاشیه و دوربین کشویی که درون بدنه تعبیه شده است، معرفی شود. علاوه بر این گفته می‌شود این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و این نکته به همراه طراحی ظاهری می‌تواند به خوبی ثابت کند که گوشی تازه شیائومی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

image

علاوه بر این، Mi MIX 3 همچنین قرار است به دکمه کوچک مجزایی مخصوص Xiao AI مجهز شود. کاربران قادر خواهند بود دکمه را پس از فشردن چند ثانیه نگه دارند و به دستیار هوشمند دستور دهند یا آن را دو بار پشت سر هم فشار دهند تا دستور از پیش تعیین شده مخصوصی اجرا شود.

پس از Mi MIX 3 امروز شاهد انتشار پوستر تازه‌تری هستیم که نشان می‌دهد احتمالا گوشی دیگری هم تحت عنوان Mi Note 4 در رویداد 15 اکتبر توسط شیائومی رونمایی می‌شود. هفته گذشته شاهد انتشار اولین خبر درباره گوشی مذکور بودیم که در آن از اسم رمز Xiaomi LEX یاد شده بود. Mi Note 4 جانشین Mi Note 3 است که شیائومی در سپتامبر 2017 آن را رسما معرفی کرد.

image

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره Mi Note 4 در دسترس نیست اما با توجه به اسکرین شاتی که هفته گذشته منتشر شد به نظر می‌رسد که مانند Mi MIX 3 از دکمه اختصاصی Xiao AI بهره می‌برد. در پوستر پیش رو هم طراحی رنگی گرادیان به وضوح دیده می‌شد و به همین خاطر معتقدیم که این رنگ احتمالا یکی از رنگ‌های رسمی Mi Note 4 خواهد بود.

صحت این پوسترها هنوز رسما مورد تأیید قرار نگرفته است. مقامات شیائومی هم هنوز اطلاعاتی درباره زمان و مکان برگزاری رویداد معرفی تازه‌شان منتشر نکرده‌اند اما براساس اطلاعاتی که در دست داریم، این غول تکنولوژی چینی قصد دارد در ماه اکتبر همه را شگفت زده کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)