خانهاخبار
ایرانسل با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان همکاری می‌کند

ایرانسل با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان همکاری می‌کند

ایرانسل با هدف توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان و ارائه محصولات و خدمات خاص این گروه سنی، همکاری خود را با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان آغاز کرده است.
۱۳۹۷/۷/۱۵

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همکاری با هدف ارائه محصولات و خدمات مخصوص کودکان و نوجوانان، آغاز شده است و در مرحله نخست این پروژه ایرانسل با «انتشارات همراه جوان» همکاری می‌کند.

image

علاقمندان کتاب‌های رده سنی «ب»، «ج»، «د» و «هـ» می‌توانند پس از تهیه آثاری که از سوی این ناشر معرفی می‌شود با شماره گیری کد دستوری #۱۰۲۰۳۰۴۰* و ارائه شماره سریال درج شده روی کتاب، یا از طریق تماس با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ یک سیم‌کارت هدیه ایرانسلی ویژه کودکان و نوجوانان را در نشانی مدنظر خود دریافت کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این سرویس کودک و نوجوان را معرفی کرده است تا بستری امن و مطمئن در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها باشد. این خدمات بستری امن به همراه اینترنت پاک را برای دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای جذاب و مفید فضای مجازی فراهم کرده است.

همچنین ایرانسل پیش از این سیم‌کارت اختصاصی برای کودکان و نوجوانان را نیز عرضه کرده است که متقاضیان دریافت این سیم‌کارت‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات و فروش سیم‌کارت کودک و نوجوان و یا از طریقوب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir اقدام به تهیه‌ سیم‌کارت کودک و نوجوان کنند.

image

ایرانسل حدود ۲۰۰ هزار مشترک برای سرویس کودک و نوجوان جذب کرده است

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دیروز ۱۴ مهرماه در بازدید از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ گفت: ایرانسل کارهای ارزشمندی در زمینه سرویس کودک انجام داده است.

وزیر اراتباطات و فناوری اطلاعات خدمات و تلاش‌هایی که ایرانسل در ارائه سرویس کودک انجام داده است را ارزشمند دانست و برترویج آن در بین خانواده‌ها تاکید کرد.

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از سالن ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ گفت:‌ «بحث خدمات به کودک و نوجوان از اول دولت دوازدهم جدی بود که طرح این موضوع نیز استخراج شده است و ایرانسل نیز در این زمینه گام برداشته است. قبلاً اپلیکیشن ایرانسل در مورد مدیریت تماس‌ها بوده که هم اکنون توسعه داده و پلتفرم خوبی ایجاد کرده است».

وی همچنین ادامه داد: «در نمایشگاه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن را دیدم. حدود ۲۰۰ هزار مشترک هم تا کنون در این بخش جذب کرده است. قطعاً در صیانت از فرهنگ جامعه و صیانت کودکان از فضای مجازی می‌تواند تأثیرگذار باشد».

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات : برای گسترده کردن سرویس‌ها وارد فاز ترویج می‌شویم

وزیر ارتباطات در مورد برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته کودک و نوجوان اعلام کرد: «برای هفته کودک تلاش داریم که پلتفرم‌هایی که در این حوزه توانسته‌اند کار کنند را تحت عنوان همایش یا نمایشگاهی معرفی کنیم و فاز ترویج را از فاز پیاده سازی جداکنیم. امروز می‌بینیم که محصولات آماده است. ما در هفته کودک و نوجوان امسال برنامه ترویجی خود را آغاز می‌کنیم و خانواده‌ها را با این فرآیندها آشنا کنیم. ایرانسل هم در این زمینه کارهای ارزشمندی ارائه کرده است.»

وی در مورد استفاده از سرویس کودک و نوجوان در سراسر کشور گفت: «بیشتر سرویس کودک و نوجوان در تهران متمرکز شده و در شهرستان‌ها به دلیل عدم آگاهی رسانی عمومی از این خدمات استفاده نکرده‌اند. اینکه امسال وارد فاز ترویج می‌شویم برای گسترده کردن این سرویس‌ها و فراگیر کردن آنها است تا همه والدین برای استفاده فرزندانشان در فضای مجازی از این سرویس‌ها بهره بگیرند.»

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)