خانهاخبار
رندرهای جدید OnePlus 6T در قاب محافظ

رندرهای جدید OnePlus 6T در قاب محافظ

تازه‌ترین تصاویر رندری فاش شده و منتسب به OnePlus 6T این پرچمدار سطح بالا را در قاب‌ محافظ Olixar به نمایش می‌گذارند. این قاب‌های محافظ در حال حاضر توسط فروشگاه اینترنتی MobileFun به فروش می‌رسند.
۱۳۹۷/۷/۱۵

تصاویر رندری رسمی پرچمدار OnePlus 6T چند روز پیش منتشر شدند و این گوشی تازه را به نمایش گذاشتند. با توجه به این تصاویر تقریبا به همه موارد و مشخصات اصلی این گوشی دست یافتیم و تصاویر رندری پیش رو که آن را درون قاب محافظ به نمایش می‌گذارند، احتمالا اطلاعات تازه‌ای به همراه ندارند.این قاب‌های محافظ از برند Olixar هستند و در وب‌سایت فروشگاهی MobileFun به نمایش گذاشته شده‌اند. انتظار می‌رود کمپانی چینی وان پلاس 17 اکتبر (25 مهر) درست یک روز پس از معرفی رسمی پرچمداران Mate 20 هوآوی از پرچمدار تازه خود تحت عنوان OnePlus 6T پرده بردارد.

image

وان پلاس در خلال روزهای اخیر تیزرهای تبلیغاتی متعددی منتسب به OnePlus 6T منتشر کرده و به برخی مشخصات این گوشی هوشمند تازه اشاره کرده است. این کمپانی در این میان بیش از هر چیز به تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مدل مذکور تأکید کرده و از آن تحت عنوان Screen Unlock یاد کرده است. OnePlus 6T مجوز IP دریافت نکرده و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم نیست. این گوشی همچنین از امکان شارژ بی سیم هم پشتیبانی نمی‌کند در حالی که اغلب سازندگان سطح بالا حالا در تلاش هستند تا تازه‌ترین گوشی‌های سطح بالای خود را به این قابلیت مجهز کنند. در کنار همه این موارد باید به بزرگ‌ترین نقطه ضعف این پرچمدار تازه اشاره کنیم که حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی بدنه آن است.

وان پلاس قصد دارد سری اکسسوری‌ قاب بامپر هم مخصوص OnePlus 6T معرفی کند که محافظ نایلونی مشکی تنها یکی از این نمونه‌ها به شمار می‌رود. علاوه بر این قرار است قاب‌های محافظ هم از دو جنس دیگر با مقاومت بیشتر برای این گوشی ارائه شود. قاب محافظ کیفی هم می‌تواند از دسترسی احتمالی هکرها به اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران جلوگیری کند.

image

انتظار می‌رود پرچمدار OnePlus 6T با ناچ کوچک قطره‌ای و صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع AMOLED، پشتیبانی از وضوح تصویر 1080 در 2340 فول اچ دی پلاس و نسبت نمایش 19:9 توسعه یابد و از پردازنده پرچمدار 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد. این گوشی همچنین در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی می‌شود و حافظه داخلی سطح بالاترین نسخه آن معادل 256 گیگابایت خواهد بود. OnePlus 6T به دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و یک لنز تکی سلفی هم در بریدگی قطره‌ای بالای صفحه نمایش آن قرار می‌گیرد. نسل قبلی پرچمداران وان پلاس تحت عنوان OnePlus 6 با باتری 3300 میلی آمپر ساعتی روانه بازار شد اما گفته می‌شود که ظرفیت باتری در OnePlus 6T به 3700 میلی آمپر ساعت ارتقا یافته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)