خانهاخبار
آیا قابلیت تغییر آیدی PSN به زودی عرضه خواهد شد؟

آیا قابلیت تغییر آیدی PSN به زودی عرضه خواهد شد؟

براساس گفته‌های چند منلع معتبر، سونی احتمالا قابلیت تغییر آیدی PSN را به زودی عرضه خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۱۵

یکی از خواسته‌های اصلی کاربران پلی استیشن که مدت‌هاست در میان فروم‌ها و منابع مختلف دیده می‌شود، قابلیت تعویض نام حساب کاربری PSN است. اصولا زمانی که شما یک حساب کاربری پلی استیشن ایجاد کرده و آیدی PSN خود را انتخاب می‌کنید، دیگر راهی برای تعویض آن وجود نخواهد داشت و باید از همان نام استفاده کنید. حال گفته‌هایی وجود دارد که سونی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، قابلیت تعویض نام حساب PSN را برای کاربران عرضه کند. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

به گفته یک منبع آگاه، سه استدیوی بازی سازی مطرح که نام‌هایشان مشخص نیست، جزییات تازه‌ای از این ویژگی را منتشر کرده اند. نام این سه استدیو به دلایل متعددی همچنان مشخص نیست، اما به هرحال آن‌ها اعلام کرده اند که این سه استدیو، ماه هاست که درحال رفع باگ‌ها و اعمال تنظیمات برای برنامه ویژه سونی هستند.

پس از آن، شخص چهارمی با انتشار برخی مدارک از سوی سونی، نشان داده که این شرکت به زودی قابلیت تغییر دادن آیدی حساب PSN را به پلی استیشن اضافه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که ارتباط بین اتصال آیدی PSN کاربران باعث شده که ارائه این ویژگی سخت تر از حالت عادی باشد و احتمالا سونی، مدت بیشتری را برای توسعه دهندگان فراهم خواهد کرد تا بازی‌های خود را با این برنامه هماهنگ کنند.

درکل به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد ویژگی‌هایی که کاربران می‌خواهند را به شکل عمومی عرضه کند؛ چندی پیش بود که ژاپنی‌ها، اولین قدم در راستای قابلیت بازی کردن چند نفره به صورت کراس پلتفرم را برداشتند و به شاید تا پایان امسال، شاهد عرضه یک ویژگی مورد درخواست دیگر کاربران باشیم. درنهایت باید صبر کرد و دید که سونی چه زمانی و به چه صورتی، این ویژگی‌ را عرضه خواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم خواستار این ویژگی هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)