خانهاخبار
اندروید ۹ برای چهار‌ مدل از گوشی هوشمند نوکیا در راه است

اندروید ۹ برای چهار‌ مدل از گوشی هوشمند نوکیا در راه است

نوکیا اعلام کرده که درطی دوماه آتی، این شرکت اندروید ۹ یا همان پای را برای ۴ تلفن هوشمند خود عرضه خواهد کرد
۱۳۹۷/۷/۱۵

نزدیک به یک ماه می‌شود که گوگل نسخه رسمی اندروید ۹ موسوم به پای را به طور رسمی برای تلفن‌های هوشمند Pixel عرضه کرد و پس از این سری، نوبت به سایر شرکت‌ها می‌رسد تا محصولاتشان را به نهمین نسخه از سیستم عامل اندروید بروزرسانی کنند. نوکیا در محصولات جدیدش به داشتن بهترین خدمات گوگل تمرکز زیادی داشته و در همین راستا، این شرکت جزییات تازه ای از برنامه بروزرسانی اندروید ۹ برای برخی محصولاتش را به اشتراک گذاشته که در ادامه بررسی خواهیم کرد. 

image

براساس گزارش نوکیا، این شرکت قصد دارد که در ماه جاری یعنی اکتبر ۲۰۱۸، سیستم عامل اندروید پای را برای دو تلفن هوشمند Nokia 6.1 و Nokia 6.1 Plus عرضه کند. پس از این دو تلفن هوشمند میان رده، نوکیا در ماه نوامبر سال جاری، دو تلفن هوشمند Nokia 8 و Nokia 8 Sirocco را بروزرسانی نرم افزاری خواهد کرد.

بد نیست بدانید که Nokia 8 در اگتبر سال گذشته با اندروید ۷.۱ عرضه شد و حال درست یکسال پس از عرضه و دریافت اندروید ۸، به زودی طعم اندروید ۹ را خواهند چشید. HMD در محصولات با برند نوکیا، تصمیم گرفته که به جای استفاده از رابط‌های اختصاصی، صرفا به برنامه اندروید وان بپیوندد و همین موضوع، باعث شده که اکثر محصولات این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن، از اندروید ۹ برخوردار شود. محصولاتی که تحت برند اندروید وان عرضه می‌شوند، تا ۲ سال از بروزرسانی نرم افزاری و تا ۳ سال از بروزرسانی‌های امنیتی برخوردار خواهند بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۷/۲۰
مطمئن باش برا ۷ پلاس که هیچ حتی برا نوکیا ۵ هم میاد

r

۱۳۹۷/۷/۱۹
7plus که اولین گوشی بود که گرفت داداش کجای کاری

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۱۹
پریروز براش اندروید 9 اومد.
دان کن و حالشو ببر

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۷/۱۹
پس نوکیا 6 چی؟!

میثم

۱۳۹۷/۷/۱۸
همین امروز برای نوکیا 7 پلاس منتشر شد، فوق العاده اس