خانهاخبار
پیش‌فروش فوری گوشی‌های Pixel 3؛ ترس گوگل از رقبا!

پیش‌فروش فوری گوشی‌های Pixel 3؛ ترس گوگل از رقبا!

گوگل با انتشار یک پوستر تبلیغاتی اعلام کرده است که پیش‌فروش گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL را به سرعت و پس از معرفی رسمی آغاز می‌کند.
۱۳۹۷/۷/۱۵

گوگل به صورت رسمی اعلام کرده است که کنفرانس خبری #madgebygoogle را در تاریخ 9 اکتبر در نیویورک برگزار می‌کند. در این رویداد، شاهد معرفی پرچمداران جدید گوگل یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL خواهیم بود که از معرفی نسل قبلی آن‌ها نزدیک به یک سال می‌گذرد. براساس تصویر تبلیغاتی جدید گوگل، پیش‌فروش گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL به سرعت پس از معرفی رسمی آغاز خواهد شد. به همین جهت اگر به پرچمداران آینده گوگل علاقه‌مند هستید یا در روز معرفی تمایل پیدا کردید تا Pixel 3 یا Pixel 3 XL را در اختیار داشته باشید؛ می‌توانید آن‌را در تاریخ 9 اکتبر پیش‌خرید نمایید. 

image

جدا از تبلیغاتی که گوگل برای کاربران به صورت ایمیل ارسال می‌کند، غول جست‌وجو حساب‌ ویژه‌ای روی دستیار صوتی Google Assistant باز کرده است تا عطش علاقه‌مندان را برای معرفی پرچمداران جدید گوگل افزایش دهد. گوگل مدعی است که در صورت فشردن لبه‌های پرچمداران Pixel 2 و Pixel 2 XL برای فعال‌سازی دستیار صوتی گوگل اسیستنت، می‌توانید از جزئیات بیشتری پیرامون مراسم خبری آینده این شرکت مطلع شوید. به عنوان مثال می‌توانید از گوگل اسیستنت بپرسید که «مراسم (خبری گوگل) راجع به چه چیزی است؟» یا از دستیار صوتی گوگل در رابطه با زمان مراسم معرفی پرچمداران غول جست‌وجو سوال کنید. البته Google Assistant در پاسخ به سوال اول اعلام می‌کند که ممکن است یک گوشی جدید و شاید تعدادی محصولات دیگر در تاریخ 9 اکتبر معرفی شود.

گوشی‌های پرچمدار Pixel 3 و Pixel 3 XL به ترتیب از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و 6.2 اینچی استفاده می‌کنند و البته فاقد دوربین دوگانه خواهند بود. جانشین Pixel 2 XL به تبعیت از رقبای خود، بریدگی در بالای نمایشگر دارد که محل جای‌گیری دوربین سلفی دوگانه و بلندگوی مخاطب است؛ همچنین Pixel 3 نیز طراحی نزدیک به گوشی Pixel 2 XL خواهد داشت. هر دو گوشی جدید گوگل به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده‌اند و نسخه پایه آن‌ها با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

image

جدا از گوشی‌های جدید پیکسل که تا چند روز آینده معرفی خواهند شد؛ احتمال می‌دهیم ساکنان مانتین‌ویو از نمایشگر هوشمند Google Home Hub در تاریخ 9 اکتبر رونمایی کند. نمایشگر هوشمند جدید گوگل به نمایشگر 7 اینچی LCD مجهز شده است و بلندگوهای قدرتمندی خواهد داشت؛ ضمن اینکه دستیار صوتی پرآوازه گوگل اسیستنت فرامین صوتی دلخواه‌تان را اجرا می‌کند. کاربران همچنین می‌تواند با استفاده از Google Home Hub در یوتیوب فیلم مشاهده کنند یا از متن آهنگ‌های محبوب خود مطلع شوند؛ ضمن اینکه به کمک بلندگوی هوشمند گوگل می‌توانید آموزش‌های آشپزی را مشاهده کنید.

همچنین انتظار داریم که تبلت هیبریدی جدید گوگل با سیستم‌عامل Chrome معرفی شود؛ تبلت مذکور از یک صفحه‌کلید بهره می‌گیرد و همچنین شایعه شده است که احتمالا سیستم‌عامل ویندوز 10 مایکروسافت را نیز اجرا خواهد کرد. قابلیت Campfire نام ویژگی است که گوگل برای رقیب Boot Camp سیستم‌عامل مک درنظر گرفته و به کمک آن، می‌توانید سیستم‌عامل ویندوز 10 را روی تبلت هیبریدی جدید گوگل اجرا کنید. رونمایی از نسل جدید Pixel Buds در تاریخ 9 اکتبر قابل انتظار است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)