خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از گوشی گیمینگ Razer Phone 2S

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از گوشی گیمینگ Razer Phone 2S

کمپانی Razer یک گوشی هوشمند گیمینگ تازه را به نام Razer Phone 2 در دست توسعه دارد. این گوشی احتمالا هفته آینده رسما معرفی می‌شود اما ویدیو و تصاویر مفهومی تازه‌ای منتسب به آن منتشر شده و طراحی جالب توجهی را از آن به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۷/۱۵

انتظار می‌رود نسل دوم گوشی‌های Razer Phone در آینده نزدیک معرفی شود. در حالی که منتظر هستیم سازنده تاریخ رسمی رونمایی از Razer Phone 2 را اعلام کند، Designed by Hege ویدیوی مفهومی دیگری را منتسب به این گوشی تازه منتشر کرده است. در این ویدیو دو نسخه متفاوت از این گوشی هوشمند به تصویر کشیده شده‌اند که Razer Phone 2S نام دارند. منبع انتشار این ویدیو و تصاویر مفهومی یکسان است و در آن تلاش کرده تا گوشی‌های هوشمندی را متفاوت با آنچه Razer قرار است توسعه دهد، به تصویر بکشد. این دو گوشی از طراحی متفاوتی نسبت به Razer Phone 2 اصلی آینده بهره می‌برند و لبه‌های تیز و زاویه‌داری هم دارند. همچنین باید به حاشیه‌های بسیار باریک در قسمت‌های بالا و پایین صفحه نمایش این دو گوشی مفهومی اشاره کنیم. بلندگوهای دوگانه در هر دو مدل پیش رو دیده می‌شود که البته طراحی ظاهری و بریدگی‌های آن‌ها متفاوت است. علاوه بر این با توجه به تصاویر آلبوم پیش رو و ویدیوی مفهومی به خوبی می‌توان تفاوت در چینش و طراحی دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی را هم مشاهده کرد. هر دو گوشی Razer Phone 2S مفهومی مقابل از جنس فلز توسعه یافته‌اند و لوگوی بزرگ برند سازنده در پنل پشتی‌شان نقش بسته است. جک هدفون 3.5 میلی متری در یکی از این نسخه‌ها در لبه بالایی بدنه تعبیه شده است در حالی که در نسخه دیگر در لبه پایینی دیده می‌شود. همچنین شایان ذکر است که هر دو مدل مفهومی از دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برند و طراح هم برای هردوشان صفحه نمایش 6 اینچی از نوع Super AMOLED به همراه باتری بزرگی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت را متصور شده است.

گوشی هوشمند Razer Phone در نوامبر سال گذشته رسما معرفی شد و انتظار می‌رود که نسل دوم آن با نام تجاری Razer Phone 2 تا اخر هفته آینده رونمایی شود. انتظار می‌رود Razer Phone 2 با مشخصات فنی بهبودیافته نسبت به نسل قبلی توسعه یابد اما از طراحی ظاهری مشابهی بهره ببرد. بدین ترتیب حاشیه‌های صفحه نمایش این گوشی برخلاف تصاویر مفهومی پیش رو همچنان ضخیم خواهند بود و البته بلندگوهای اصلی هم در همین پنل تعبیه می‌شوند. البته این مورد در طراحی چندان عجیب نیست چراکه Razer Phone 2 هم مانند نسل قبلی یک گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ به شمار می‌رود. این گوشی همچنین ممکن است به سیستم مایع خنک کننده مجهز شود و از پردازنده 64 بیتی و سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد. علاوه بر این موارد پیش بینی می‌شود که Razer Phone 2 از 8 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد.

Razer Phone را نمی‌توان از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال 2017 دانست. البته نباید فراموش کرد که کمپانی Razer از ابتدا هم چنین قصدی نداشته و در تلاش برای ارائه یک گوشی بسیار محبوب با فروش قابل توجه نبوده است. Razer Phone و Razer Phone 2 جانشین آن هر دو گوشی‌های هوشمند مخصوص گیمینگ به شمار می‌روند و برای گروه به خصوصی از کاربران طراحی شده‌اند. از طرفی به نظر می‌رسد که Razer توانسته‌ است با ارائه Razer Phone به بازار موبایل به فروش قابل ملاحظه‌ای دست یابد و به همین خاطر هم تصمیم گرفته است تا جانشین تازه‌ای را به جای آن معرفی کند. در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره Razer Phone 2 در دسترس نیست اما اگر شایعه‌ها صحت داشته باشند، به زودی شاهد رونمایی رسمی و انتشار جزئیات رسمی آن خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)