خانهاخبار
رندرهای پرچمداران Pixel 3 گوگل در سه رنگ رسمی

رندرهای پرچمداران Pixel 3 گوگل در سه رنگ رسمی

پرچمداران تازه گوگل در تصاویر رندری تازه فاش شدند. Pixel 3 و Pixel 3 XL حالا در سه نسخه مشکی، سفید و صورتی شنی به نمایش درآمده‌اند و انتظار می‌رود گوگل آن‌ها را هفته آینده در همین سه نسخه رسما معرفی کند.
۱۳۹۷/۷/۱۵

تنها 5 روز دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمداران نسل سوم پیکسل باقی مانده است. شب گذشته تصاویر رندری تازه‌ای از این محصولات تازه گوگل منتشر شد و آن‌ها را در سه رنگ مشکی، سفید و شنی به نمایش گذاشت.

پیش از این هم در تصاویر رندری به احتمال معرفی Pixel 3 و Pixel 3 XL در رنگ صورتی اشاره شده بود. حالا انتشار این تصاویر تازه نشان می‌دهد که گوگل به طور جدی قصد دارد تازه‌ترین پرچمداران خود را در این رنگ روانه بازار کند. به نظر می‌رسد که اسم رسمی این نسخه همان Sand به معنی شنی باشد. باتوجه به تصاویر همچنین به نظر می‌رسد که گوگل این بار در طراحی گوشی‌های سطح بالایش به جای استفاده از رنگ‌های تند به بهره گرفتن از تناژهای طبیعی و خنثی روی آورده است. علاوه بر این دکمه پاور در نسخه‌های مختلف با رنگ متفاوتی طراحی شده است. برای مثال، این دکمه در نسخه شنی به رنگ صورتی پررنگ دیده می‌شود.

image

در تصویر منتسب به نسخه سفید هم دوباره شاهد طراحی دورنگ با طرح بدنه دوگانه در کنار دوکمه پاور با جزئیات اضافه‌تر هستیم. البته باتوجه به رنگ روشن و چشمگیر این نسخه به سختی می‌توان تفاوت بافت را در قسمت‌های مختلف بدنه تشخیص داد. خوشبختانه این مشکل در نسخه مشکی رنگ دیده نمی‌شود. بخش طرح‌دار پنل پشتی در نسخه مشکی تناژ خاکستری دارد در حالی که بخش براق آن مشکی تیره دیده می‌شود.

انتظار می‌رود هر دو مدل Pixel 3 و Pixel 3 XL از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرند و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه مجهز شوند. گفته می‌شود دوربین اصلی در پنل پشتی هر دو مدل تنها یک لنز 12 مگا پیکسلی دارد اما ماژول دوربین سلفی آن‌ها در پنل جلو به دو لنز مجهز می‌شود. پرچمداران تازه گوگل با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای معرفی می‌شوند و قادر خواهند بود بدون تأخیر زمانی به نرم افزارهای آینده هم ارتقا یابند. Pixel 3 صفحه نمایش 5.4 اینچی با نسبت تصویر 18:9 دارد اما Pixel 3 XL از پنل 6.7 اینچی با بریدگی حاشیه در قسمت بالای بهره می‌برد. مدل کوچک‌تر همچنین به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود در حالی که انتظار می‌رود ظرفیت باتری در Pixel 3 XL معادل 3430 میلی آمپر ساعت باشد.

گوشی‌های پیکسل گوگل همواره در آزمون‌های بنچمارک توانسته‌اند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و همگی آن‌ها تا به حال با دوربین‌های تکی اصلی معرفی شده‌اند. با توجه به این موضوع می‌توان ادعا کرد که کیفیت دوربین الزاما با افزایش تعداد لنزها بهبود نمی‌یابد اما امروزه اغلب کاربران نسبت به خرید گوشی‌های مجهز به دوربین‌های دوگانه و سه گانه تمایل بیشتری نشان می‌دهند. حالا کار برای گوگل حتی کمی دشوارتر هم شده است چراکه باید تلاش کند این دوربین تکی را با قابلیت‌های سطح بالایی در حد دوربین‌های دوگانه دیگر پرچمداران توسعه دهد.

انتظار می‌رود گوگل پرچمداران تازه Pixel 3 و Pixel 3 XL خود را 9 اکتبر (17 مهر) در کنار برخی محصولات تازه دیگر ازجمله نسل سوم Chromecast و Google Home Hub رسما معرفی کند. اطلاعات نهایی این محصولات در مراسم معرفی منتشر خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)